no-img
فروشگاه آنلاین پویا فایل

دفترچه راهنمای کاربری دستگاه فلزیاب EXP 4500 - فروشگاه پویا فایل


فروشگاه آنلاین پویا فایل
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
دفترچه راهنمای کاربری دستگاه فلزیاب  EXP 4500
pdf
دسامبر 22, 2016
5 مگابایت
10000 تومان
0 فروش

دفترچه راهنمای کاربری دستگاه فلزیاب EXP 4500


4_502439400433516870_000001

فلزیاب ای ایکس پی ۴۵۰۰ با داشتن عمق کاوش ۲۵ متری و امکاناتی نظیر نشان دادن سه بعدی تصاویر و دیگر قابلیت ها میتواند برای یافتن دفینه ها , سکه ها , جواهرات , تونل ها و حفرات و… مناسب است . میتوان با استفاده از حالت کاربری GROUND SCAN میتوان تصاویر سه بعدی را بر روی نمایشگر مشاهده کرد همزمان با اینکه دستگاه مشغول اسکن است و برای نمایش بهتر داده ها میتوانید این اطلاعات را به سیستم انتقال داده و آنرا بصورت سه بعدی مشاهده کنید . مجهز به سیستم Tunnel Sensor برای اکتشاف تونل ها و فضا های زیر زمینی است که میتوان با استفاده از آن مقبره های مخفی را کشف کرد و دارای سیستم super sensor برای افزایش دقت و عمق کاوش است تا اپراتور بتواند کارکرد بهینه تری داشته باشد . همچنین برای یافتن فلزات فرومغناطیسی این دستگاه به سیستم magnetometer است که میتوان از آن در مکان هایی استفاده کرد که دارای ناهنجاری مغناطیسی باشند . گنجیاب EXP 4500 میتواند در هر نوع محیطی به کاوش بپردازد و سازگار با تمام شرایط آب و هوای و زمین های مختلف است که میتوان از این دستگاه در زمین های بیابانی , شوره زار , کوهستان , جنگل و … استفاده کرد . همچنین این دستگاه مجهز به سیستم Discrimination جهت تفکیک فلزات بر اساس گرانبها و با ارزش بودن آنهاست.

ردیاب EXP4500 درای قابلیت حمل و نقل آسان است و بدلیل کوچکی اندازه آن میتوان بدون هیچ مشکلی آنرا به مکان های دلخواه حمل کرد . با استفاده از سیستم GPS تعبیه شده در دستگاه میتوان مکان های کاوش شده را مورد بررسی قرار داد و در صورت فراموشی اسکن منطقه ای دوباره در آنجا به اسکن بپردازید . شرکت سازنده این دستگاه برای کارکرد بهتر این دستگاه آنرا به چندین آنتن GPR نیز مجهز کرده است و این آنتن ها دارای اندازه های مختلف هستند که بسته به نوع محیط و نیاز شما میتوانید یکی از ابعاد ۲۵ , ۵۰ , ۷۵ , ۱۰۰ استفاده کنید . علاوه بر انجام اسکن تصویری و سه بعدی این دستگاه فلزیاب میتواند با استفاده از ویژگی FS-Thermoscan اسکن گرمایی انجام دهد و تصاویر را بر حسب مادون قرمز نشان دهد . همچنین دارای حالت کاربری Pin pointer جهت کشف مکان دقیق اهداف اسکن شده و این دستگاه از ۱۰ زبان پشتیبانی میکند که زبان فارسی نیز در میان این زبان ها قرار دارد و علاوه بر این ویژگی های منحصربفرد دارای ۲ سال گارانتی نیز است حتی بدون پرداخت هزینه حمل و نقل .

فلزیاب های مدل جی پی ایکس شامل GPX 5000 , GPX 4800 , GPX 4500 یکی از بهترین فلزیاب های موجود در بازار هستند که با در اختیار داشتن تکنولوژی ها و امکانات پیشرفته و فراوان میتوانند بسیاری از اهداف دست نیافتنی که دیگر دستگاه ها نمی توانند نشان دهند را برای اپراتور نمایان سازند و همیشه برتری خاصی نسبت به دیگر فلزیاب های موجود در بازار داشته اند. مدل های فلزیاب GPX توسط شرکت ماین لب استرالیا ساخته میشوند که همیشه فلزیاب هایی با کیفیت بالا تولید کرده است و در میان شرکت های تولید کننده یکی از بهترین ها و بزرگترین ها بوده است .

دفترچه راهنمای فارسی GPX 5000 , 4800 , 4500

همانطور که گفته شد این مدل ها از جمله فلزیاب GPX 5000 یکی از بهترین های دنیای فلزیاب هستند که میتوانند هر نوع فلز و هدفی را تا اعماق زیاد کشف کنند گرچه اندازه این اهداف بسیار کوچک باشد حتی کوچکتر از یک گرم . تکنولوژی های پیشرفته ای که در این مدل ها بکار رفته است بی نظیر است و شما با خرید هر یک از مدل های جی پی ایکس گویی چندین دستگاه را در قالب یکی تهیه کرده اید و با پرداخت هزینه یک فلزیاب صاحب چتدین فلزیاب بطور همزمان شده اید که از جمله این تکنولوژی ها میتوان به قابلیت هایی از جمله حس کردن چندین دوره ای ( MPS ) , تکنولوژی ولتاژ دوگانه ( DVT ) , تنظیم زمان بندی الکتریکی هوشمند ( SETA ) و … اشاره کرد که این قابلیت ها و سایر ویژگی ها آنرا به بهترین فلزیاب تبدیل کرده اند . تیم ۲۰felezyab در تهیه این دفترچه تمام تلاش خود را انجام داده است تا نهایت سادگی و روانی را در ترجمه بکار گیرد تا همگان بتوانند بدون مشکل خاصی از آن استفاده کنند و همه مطالب موجود در آن قابل فهم باشد .

 

 

نوع : PDF

نوع نگارش : فارسی

تعداد صفحات : ۹۸

تعداد جلد : ۱



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پوسته وردپرس