no-img
فروشگاه آنلاین پویا فایل

نرم افزار اندروید قدرت های ذهنی - فروشگاه پویا فایل


فروشگاه آنلاین پویا فایل
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

نرم افزار اندروید قدرت های ذهنی
zip
ژانویه 31, 2017
1 مگابایت
3000 تومان
1 فروش

نرم افزار اندروید قدرت های ذهنی


نوع : apk

نوع نگارش : فارسی

تعداد جلد : 1

 

قدرت های شگفت مغز و ذهن را بشناسید

از خصوصیات اصلی انسان، توانایی فوقالعاده‌ی او در فکرکردن است؛ به‌خصوص توانایی او در تفکر درباره‌ی نحوه‌ی فکرکردن خود، شاید از بی‌نظیرترین و انسانی‌ترین ویژگی‌های اوست. همان‌طور که انسان با افکار و اندیشه‌های خیالی و غیرمنطقی، مایه‌ی اضطراب و نگرانی خود را فراهم می‌کند، از طریق تفکر صحیح و منطقی نیز می‌تواند خود را از شر ناراحتی‌های خویش، رها سازد.

گاهی اوقات در طی زندگی خود شاهد وقایعی هستیم که باعث تعجب بسیار در ما و اطرافیان میشه . وقایعی مانند الهام و بصیرت ، نبوغ و استعداد در برخی از کودکان، تله پاتی و ادراک فراحسی ، همزمانی  و …. در این پست ، به بررسی این وقایع از دیدگاه علمی و آناتومی بدن و ذهن انسان میپردازیم . با ما همراه باشید .

برای ادا کردن حق مطلب به شما عزیزان ، نیاز به این داریم که ذهن و مغز را برای شما تعریف کنیم .

اکثر ما انسان ها ، اینگونه فکر میکنیم که تمام فعالیت های فکری ، محاسباتی ، ادراکی و فرا حسی ما از طریق مغز انجام میشود . این تعریف کاملا درست نیست و البته کاملا غلط هم نیست .

مغز انسان تشکیل شده از آب و چربی است ، همان طور که اطلاع داریم ، آب دارای حافظه است ، آب کلمات و انرژی های مثبت و منفی را به خوبی درک میکند ، نام خدا را از نام شیطان تشخیص میدهد و … در داخل قشر مغز انسان، نورون هایی وجود دارد ، که شکل ظاهری آن ها مانند ریشه های درخت است .



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پوسته وردپرس