no-img
فروشگاه آنلاین پویا فایل

کتاب خواص سحری و درمانی سنگها - فروشگاه پویا فایل


فروشگاه آنلاین پویا فایل
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
کتاب خواص سحری و درمانی سنگها
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
pdf
دسامبر 13, 2016
3 مگابایت
6000 تومان
6 فروش

کتاب خواص سحری و درمانی سنگها


sangha_000001

نوع : pdf

نوع نگارش : فارسی

تعداد صفحات : ۹۷

تعداد جلد : ۱

صدها سال قبل اهل فن از فوائد سنگها و جواهرات استفاده مي كردند و دريافته بودند كه اين سنگها داراي خواص مغناطيسي و درماني مي باشند و حال در عصر حاضر با تكنولوژي پيشرفته اي كه بشر حاصل نموده از نور و اشعه در علم و صنعت و طب استفاده مي شود.
جواهرات داراي ۱- خواص مغناطيسي ۲- خواص طبي ۳- خواص سحري مي باشند و ما بايد اين خواص را دقيقاً شناخته و در رابطه با طبع مزاج و عنصر خود و هم چنين برج و ستاره خود جواهر را انتخاب كرده و از آن استفاده كنيم.
بعضي از جواهرات با طبع و مزاج ما سازگار بوده و براي ما نيك مي باشند، بعضي هم با طبع و مزاج ما مخالف بوده و به اين ترتيب ناموافق با ما هستند.
علما بر اين عقيده اند كه رنگ، فلز، سنگ و كلا تمامي اشيائي كه ما از آنها استفاده مي كنيم و در زندگي و رفتار و كردار ما تأثير گذار بوده و اثر خاص خود را دارد.
خوبي و بدي سنگها زماني براي ما معلوم مي شود كه از آنها استفاده كرده و آن را تجربه كنيم. لذا ضرورت دارد كه در مورد سنگها شناخت پيدا كرده و ماهيت و خواص آنها را دريابيم و از سنگهايي كه موافق با طبع و مزاج و عنصرما و موافق با برج و ستاره ماست استفاده كرد و از سنگهايي كه با ما موافق نيستند استفاده نكنيم.

◄خواص طبي الماس

حكماي يوناني چنين مي گويند كه مزاج الماس گرم و خشك بوده و درجه كم آن مزاج سرد و خشك دارد. استفاده تعليق از آن يعني به صورت گردنبند تقويت كننده قلب است، در كتاب مخزن الادويه نوشته شده اگر الماس را بر شكم ببنديد، ناراحتي و مشكلات دستگاه گوارش را دور كرده و هضم را آسان مي كند، هم چنين معده را تقويت مي نمايد، اگر بيماران فلج لقوه، رعشه، جذر، صرع و كساني كه بيماريهاي پوستي دارند، اگر در چشمه معدن الماس غسل كرده حمام كنند بيماري آنها درمان مي گردد.
اگر به شكل مثلث ازالماس استفاده گردد بيماري صرع را درمان مي نمايد.
از پودر آن اگر دندانها را مسواك كنند، دندانها سفيد و براق شده و بسيار محكم و سخت خواهد شد، اما هركز اينكار را نكنيد چون الماس زهر خطرناكي است و اگر داخل معده گردد آدمي را هلاك مي نمايد.
احياناً اگر با چنين مسئله اي روبرو شديد علاج آن استفاده از شير تازه گاو مي باشد تا اينكه بهبودي كامل شود، سپس از ماهي استفاده گردد.
كشته الماس يبوستهاي بسيار سخت را درمان مي نمايد براي قوت باه و زيادي عمر و تندرستي بسيار مفيد است.

  زمرد
معدن زمرد در کشورهاي سودان، مغرب و مصر است. بعد از الماس، ارزنده ترين سنگ قيمتي زمرد است و از خواص عمده آن اين است که اگر کسي آن را بدست نمايد سحر در او اثر نمي کند و فقير نمي شود و از اين جهت براي بطلان سحر و جادو يکي از وسائل آن شمرده مي شود نيز زمرد چشم زخم و سحر و جادو را باطل و دفع مي کند و باعث نشاط انسان است.

 



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پوسته وردپرس