no-img
فروشگاه آنلاین پویا فایل

کتاب راهنمای کاربردی دستگاه فلزیاب - فروشگاه پویا فایل


فروشگاه آنلاین پویا فایل
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
کتاب راهنمای کاربردی دستگاه فلزیاب
امتیاز 2.00 ( 1 رای )
pdf
دسامبر 7, 2016
3 مگابایت
10000 تومان
2 فروش

کتاب راهنمای کاربردی دستگاه فلزیاب


%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-gp_000001
لورنز دیپ مكس 3X یكی از جدیدترین پشرفت ها در زمینه ‌ردیاب های فلزی پالس جی جی اس (Pulse GBS) است. احتمالاً این دستگاه یكی از حساسترین و بادوام ترین ردیاب فلزی در نوع خودش است كه قابل دسترس می باشد. لورنز دیپ مكس 3X، نتیجه سالها تحقیق و پیشرفت است. تلاشهای زیادی صورت گرفته است كه محصول جدیدی در زمینه ردیاب ها بوجود آید و تسهیلات تعادلی زمین با سریهای لورنز دیپ مكس 3X ارائه شد.
پالس جی جی اس (سیستم تعادلی پالس گراند Pulse Graund) مناسب برای جستجو در اعماق می باشد. عملكرد این وسیله الكترونیكی توسط عواملی چون آب شور، انواع زمین های كانی شده و تغییرات دمائی تأثیرپذیر نمی باشد. بنابراین لورنز دیپ مكس 3X وسیله قابل اعتمادی برای مشخص كردن محل دقیق اشیاء فلزی در اعماق زمین به بدترین شرایط محیطی می باشد. مدارهای جدیدی طراحی شده كه مانع پارازیت های خطوط برق می شود و با تكنیك ارتعاض برق، سیگنالهای خیلی دقیقی تولید می شود كه در تشخیص اشیاء در اعماق زیاد بسیار مؤثر است.
لورنز دیپ مكس 3X ردیاب فلزی است كه از نظر كیفیت بسیار بالا می باشد و به گونه ای طراحی شده كه می تواند از سیم پیچ های كوچك و بزرگ استفاده كند. سیم پیچ های بزرگ، گنجایشهای فوق العاده عمیقی را برای اشیاء بزرگ فلزی به خاطر محیط مغناطیسی قوی و عمیق بوجود آمده، ارائه می دهد. سیم پیچ های كوچك ترجیحاً برای جستجوی اشیاء كوچك مانند سكه های فلزی و یا تكه های بزرگ طلا بكار می روند.
بطور كلی، این مدل، گستره بزرگی از اشیاء غیرفلزی را ارائه می دهد. عملكرد بسیار ساده آن ضمانت شده می باشد. دستگاه دارای نمایش LC است. و حداقل میزان كنترل بر روی دستگاه لازم می باشد، بطوریكه فقط در طول كار یك دكمه زده می شود. این دستگاه دارای ویژگی هایی است كه در نوع خود برای ردیاب های فلزی پالس جدید هستند. الكترونیك های كیفیتی و طراحی خاص آنان – مدار بندی دستگاه كه باعث كاربرد آسان دستگاه شده و حساسیت ویژه دستگاه از خصوصیات آن است.
لورنز دیپ مكس 3X دارای صفحه نمایشگر LC است كه امكان دقیق هر فلز را نمایش می دهد. زمان بررسی، ارقام 00 تا 99 را بوجود می آورد كه در درجه بندی كردن اشیاء فلزی بسیار مؤثرند. طبقه بندی كردن مداربندی هدف در بعضی از موارد توسط عواملی مانند اندازه شیء فلزی و شناسایی كردن اشیاء بزرگ و كوچك تأثیرپذیر می باشند.
لورنز دیپ مكس 3X همچنین تجزیه و تحلیل پیچیده و اصلاح شده ای از اهداف آهن دار و یا غیرآهنی ارائه می دهد. كه همراه با سیم پیچ تحقیقاتی 26 سانتی متری یا 35 سانتی متری Double D می تواند در هر نوع خاكی بهترین عملكرد را داشته باشد.
ردیاب، همچنین یك صدای شنودنیرا بوسیله بلندگو یا گوشیها (هدفونها) خارج می كند. عمق شناسایی بدست آمده (در آزمایشات هوایی) تقریباً شبیه آزمایشات صورت گرفته در هر نوع خاكی می باشد. بنابراین بسیار بالاتر از القای استاندارد ارتعاش موج سینوسی ردیابهای VLF-TR می باشد.
حال شناسایی طبقه بندی هدف دیجیتال شمارشی
نمایشگر LCD تصاویر متفاوت همراه با اطلاعات متفاوت بطور همزمان نمایش می دهد.
– نماد باطری: شرایط باطری بر روی نمودار بار در وسط صفحه نشان داده می شود.

نوع : pdf

نوع نگارش : فارسی

تعداد صفحات :36

تعداد جلد : 1



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پوسته وردپرس