no-img
فروشگاه آنلاین پویا فایل

دفترچه راهنمای کاربری دستگاه فلزیاب ROVER C II - فروشگاه پویا فایل


فروشگاه آنلاین پویا فایل
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
دفترچه راهنمای کاربری دستگاه فلزیاب ROVER C II
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
pdf
دسامبر 22, 2016
3 مگابایت
10000 تومان
9 فروش

دفترچه راهنمای کاربری دستگاه فلزیاب ROVER C II


4_502439400433516872_000001

فلزیاب روور سی ۲ به همراه جیو الکتریک برای جستجوی تونل، حفره، قبر و اتاقکهای مخفی

در جاهایی که شخص علاوه بر گنج به دنبال اتاقک، حفره، یا تونل برای دسترسی به آن می‌گردد بهترین گزینه است.

از یک طرف با وجود سوپر سنسور به همراه خود دستگاه عمق نفوذو تفکیک آن خیلی بالا رفته است و از دیگر سو با استفاده از تکنولوژی جیو الکتریک علاوه بر سیستم جی پی آر به کار رفته در بقیه دستگاه‌ها درصد خطا را تا حد بسیار زیادی کم کرده است.

فلزیاب تصویری ROVER C II برای یافتن فلزات گرانبها , جواهرات , دفینه ها و همچنین با داشتن قدرت ردیابی عالی برای شناسایی غار ها و تونل ها نیز مناسب است و یکی از بهترین هاست . با خرید این دستگاه در اصل شما یک فلزیاب فوق العاده و یک تونل یاب حرفه ای را در قالب یک دستگاه خریداری کرده اید , قابلیت های این دستگاه فقط به این موارد محدود نمیشود بلکه دارای تکنولوژی پیشرفته ای است که میتواند اهداف بزرگ و کوچک را در اعماق زیاد کشف کند و در ادامه به بررسی این ویژگی ها می پردازیم . این محصول در دسته بندی بهترین فلزیاب های تصویری قرار میگیرد و از تولیدات شرکت او کاام OKM آلمان است .

دفترچه راهنمای فارسی فلزیاب تصویری ROVER C II

گنجیاب روور سی ۲ با داشتن عمق کاوش ۲۵ متری میتواند تمامی اهدافی که دیگر دستگاهها نمیتوانند نشان دهند را نمایان کند و با داشتن چندین سوپر سنسور دقت و عمق کاوش آن بیش از پیش افزایش یافته است و با قدرت تفکیک فوق العاده خود میتواند فلزات گرانبها نظیر طلا و … را از مواد بی ارزش و ضایعات تشخیص دهد و به سیگنال های دریافتی از این مواد توجهی نداشته باشد . با استفاده از این دستگاه اپراتور میتواند بوسیله ۴ پراب در هر بار کاوش و بدون حرکت حدود ۱۰۰ مترمربع را اسکن کند و همچنین با استفاده از نرم افزار سه یعدی موجود در مینی لپ تاپ با کیفیت این دستگاه میتوانید تمامی ابعاد , اندازه , عمق هر هدفی را براحتی تشخیص دهید . همچنین طلایاب ROVER C II دارای سازگاری کارکرد در هر منطقه و محیطی است و میتواند کاوش های حرفه ای را در زمین های سنگلاخی , بیابانی , کوهستانی , جنگلی و … انجام دهد بدون اینکه تغییر نوع زمین یا جنس آن تاثیری در کارکرد دقیق این دستگاه داشته باشد .

شما دوستان میتوانید با تهیه ی دفترچه راهنمای فارسی فلزیاب روور سی ۲ از شرکت ۲۰felezyab  به تمامی بخش ها و قسمت های دستگاه مسلط شوید و با استفاده از دانسته های خود و همچنین دستورالعمل های موجود در این دستگاه به یک اپراتور حرفه ای و متخصص تبدیل بشید که میتواند در هر محیط و شرایطی با اعمال تنظیمات لازم کاوش هایی با دقت بالا انجام دهد و موفق به کشف اهداف مورد نظر شود . این دفترچه در نهایت سادگی و روانی ترجمه شده است تا شما در خواندن و بکار بردن این دستورالعمل ها به مشکلی برنخورید . کافیست تا این دفترچه را تهیه کنید تا تفاوت میان کاوش های قبل از تهیه این دفترچه و بعد از خرید آنرا مشاهده کنید .

نوع : PDF

نوع نگارش : فارسی

تعداد صفحات : ۶۰

تعداد جلد : ۱



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پوسته وردپرس