no-img
فروشگاه آنلاین پویا فایل

کتاب اصول مستر کاراستارتر - فروشگاه پویافایل - فروش کتاب های الکترونیک


فروشگاه آنلاین پویا فایل
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
کتاب اصول مستر کاراستارتر
امتیاز 3.67 ( 3 رای )
pdf
اکتبر 24, 2017
8 مگابایت
2000 تومان
33 فروش

کتاب اصول مستر کاراستارتر


کاراستارتر کیست؟

مجموعه کتاب اصول مستر کاراستارتر حاصل بیش از ۱۳سال تجربه‌های تلخ و شیرین زندگی کاری و شخصی من است. تجربه‌هایی که طی سال‌ها کار در سطوح مختلف؛ از پایین‌ترین سمت‌ها تا مقام مدیرعاملی و به واسطه فعالیت در صنایع مختلف، ارتباط نزدیک با مدیران و کارآفرینان موفق کشور و نیز بررسی زندگی‌نامه‌ افراد موفق دنیا به دست آمده است.

من همیشه عاشق مطالعه زندگی‌نامه افراد موفق بودم و در هر موقعیتی از این کار لذت می‌بردم. هم چنین همیشه دوست داشتم به هم نوعانم کمک کنم. شاید بیشتر از صد کتاب در این رابطه مطالعه کردم و متوجه یک نقطه مشترک و اساسی بین آنها شدم: همه کارآفرین‌ها و ثروتمندان موفق دنیا از یک مسیر مشخص به هر آنچه می خواستند رسیدند و من این مسیر را استفاده صحیح از اصول مشخص و از پیش آزمایش شده  می‌نامم. افراد موفق مانند سایر مردم جهان، زندگی معمولی داشتند، مثل دیگران دنبال پیشرفت بودند و رویاهای زیادی در سر داشتند؛ اما تنها تفاوتشان، پیداکردن اصولی از پیش آزمایش شده و اجرای مو به مو و دقیق آنها برای رسیدن به رویاها و آرزوهایشان بوده است.

قسمتی از مسیر کاراستارتر:

یاد گرفتن اصول تثبیت شده ، شما را در مسیر رسیدن به موفقیت و ثروتمندی قرار می‌دهد: حالا من با کمک خودتان، می‌خواهم با استفاده از کتاب اصول مستر کاراستارتر شما را در مسیری قرار دهم که بتوانید از مسیر فرعی به جاده اصلی زندگی هدایت شوید. طی سال‌ها زندگی در کنار مردم و تعامل با اقشار مختلف جامعه، متوجه این مسئله شدم که مردم شیوه ها و روشهای متفاوت و متعددی برای دنبال کردن اهدافشان دارند؛ اما اصول واقعی و شیوه های تثبیت شده کسب درآمد و تحول مالی را  نیاموخته‌اند.

دانشجوهای بااستعدادی را دیدم که هنوز خرج تحصیل‌شان را از پدر و مادر خود دریافت می‌کنند؛ با سربازان لایقی آشنا شدم که تنها نگرانی‌شان دو سال دوری از شرایط کسب‌وکار است؛ کارمندان شریفی که دستمزد آخر ماه کفاف خرج و مخارجشان را نمی‌دهد و شیفت دوم کاری خود را با فروشندگی و مسافربری پر می‌کنند.

خانم‌های خانه‌داری که با توانایی‌های متعدد و انرژی فوق‌العاده، بخش زیادی از شبانه‌روز خود را با انجام کارهای بیهوده هدر می‌دهند؛ غافل از اینکه با این همه توانایی، خود را از چه ثروتی محروم می‌کنند! وقتی کودک و نوجوان کشورم، سرمایه‌های آینده ایران سرافرازم را می‌بینم که پدر و مادرشان مهارت های اساسی زندگی ئو پیشرفت را نمی آموزند و اجازه پیشرفت و رسیدن به استقلال مالی را به فرزندان خود نمی‌دهند، زجر می‌کشم.

نمونه هایی دیگر:

متاسفانه خانواده‌ها با داشتن دیدگاه غیر واقع بینانه ، به جای آموزش مهارت ها و اصول واقعی رسدن به موفقیت در زندگی، فرزندانشان را در درس و مدرسه و با حجم عظیمی از اطلاعات تئوری و غیر ضروری بمباران می کنند و آن هارا از راهکارهای عملی و ثابت شده برای رسیدن به موفقیت درآینده محروم می کنند.

به هرحال، مشاهده رشد روحیه کارمندمآبی، پیروی از الگوی غلط مصرف‌کنندگی، افزایش نیازهای مالی، علاقه به استقلال کاری و خلاء تفکر کارآفرینی در بین اقشار مختلف جامعه، موجب شد تصمیم بگیرم تجربه سال‌ها فعالیت با صنایع مختلف کشوری و بین‌المللی و ارتباط با مدیران، کارآفرینان و ثروتمندان موفق دنیا را در قالب کتاب اصول مستر کاراستارتر برای پی بردن به راز تشخیص نیاز و راه اندازی کسب و کار، به همراه جدید ترین اصول ثابت شده برای رسیدن به استقلال مالی در ۱۰ هفته، برای هر یک از اعضای جامعه ارائه دهم؛ اصولی که با توجه به سرمایه، امکانات و علایق شما، این امکان را به وجود می آورد که کسب و کار خود را راه اندازی کرده و به استقلال مالی برسید.

بخشی از کتاب اصول مستر کاراستار ، تجربه های شخص بنده برای رسیدن به استقلال مالی طی این سال‌ها بوده و بخش دیگری مربوط به کارآفرینان موفق سال های اخیر در سطح داخلی و بین المللی بوده که به زبان ساده نگارش شده و به صورت صد درصد رایگان، در اختیار شما هم میهنان عزیز قرار گرفته است . با استفاده از کتاب اصول مستر کاراستارتر می توانید با حداقل امکانات وسرمایه کسب و کار خود را راه اندازی کرده و به استقلال مالی برسید. .

چه باید کرد؟

با توجه به این شرایط، برای تغییر نگرش و ایجاد تحول در زندگی مالی شما، شروع به نگارش وتدوین کتاب اصول مستر کاراستارتر کردیم و گروه نویسندگان به سرعت آغاز به کار کرد. در تمام بخش‌های کتاب اصول مستر کاراستارتر از مشاوره و راهنمایی‌های استادان دانشگاهی، کارآفرین‌ها و افراد موفق کشور بهره‌مند شدیم.

هدف کاراستارتر، تغییر نگرش است؛ نگرشی که شما را با واقعیت‌ها روبه‌رو می‌کند. اصول تضمین شده و گام به گامی را به شما می آموزد و کمک می‌کند برای کسب درآمد بیشتر و این‌که چطور و چگونه با انجام کارهایی که به آن ها علاقه دارید، یک چرخه ی درآمدزایی بسازید، و با راه اندازی کسب و کار خودتان به استقلال مالی برسید. هدف‌مان تغییر روحیه کارمندمآبی و ایجاد تفکر کارآفرینی در همه سطوح و هر شرایطی است و ترویج استقلال کاری و تلاش برای رسیدن به اهداف و آرزوهای تحقق‌نیافته‌ای که مدت‌هاست به دست فراموشی سپرده‌اید. و کتاب اصول مستر کاراستارتر راه حل ما برای این تغییر نگرش و تحول در زندگی مردم جامعه می باشد که به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است..

نوع : pdf

نوع نگارش : فارسی

تعداد صفحات : ۱۵۰

تعداد جلد : ۱

 

لینک چند مطلب دیگر از سایت پویافایل:

مجموعه کتابهای دفینه شناسی و باستان شناسی

مجموع کتابهای شیخ بهایی

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

مجموعه کتابهای کامل علم جفر



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پوسته وردپرس