no-img
فروشگاه آنلاین پویا فایل

کتاب خودآموز علم جفر - سایت پویافایل فروش کتاب الکترونیک در موضوع های مختلف


فروشگاه آنلاین پویا فایل
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
کتاب خودآموز علم جفر
امتیاز 3.75 ( 4 رای )
pdf
ژانویه 19, 2017
1 مگابایت
0 تومان
99 فروش

کتاب خودآموز علم جفر


دانلود کتاب خودآموز علم جفر

در این پست از سایت معتبر پویافایل کتاب خودآموز علم جفر را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. برای خرید و دانلود انواع کتاب ها در زمینه های علم جفر، باستان شناسی، دفینه شناسی، فلزیاب و طلایاب ها، طب، ریاضیات و آمار، متافیزیک و ماورا، کتب تاریخی، علوم غریبه، علم رمل، سوالات استخدامی آموزش پرورش و ده ها موضوع دیگر به سایت پویافایل مراجعه نمایید.

نوع : pdf

نوع نگارش : فارسی

تعداد صفحات : 20

تعداد جلد : 1

علم جفر چیست؟

جفر یعنی «پوست قوچ وحشی» که تمام کتب انبیای سابق و کتبی که با املای رسول خدا(ص) و دست خطّ شریف علی بن ابی طالب(ع) نوشته شده است، در این پوست نگهداری می شود. واژه ی جفر در فارسی به انبان و در آذری به تغارچه ترجمه شده است.اینکه شنیده می شود علی(ع) از علم جفر مطّلع بوده؛ یعنی اینکه این علی(ع) و اولاد معصوم علی(ع) هستند که از محتوای کتب موجود در آن انبان (جفر) مطّلع هستند و به تفصیل در این باره توضیح داده خواهد شد.

تاکنون 12 جلد کتاب تحت عنوان جفر در دسترس عموم قرار گرفته که غالباً دارای جداولی بسیار پیچیده اند و هر یک از این 12 کتاب به عنوان جفر تلقّی شده است؛ ولی مطمئنّاً هیچ ربطی به جفر علی(ع) ندارند. گرچه پاره ای از جداول می تواند در بین کتب موجود در جفر باشد؛ امّا این کتاب ها مطمئنّاً جفر نیستند و قطعاً اطّلاع از پاره ای از رموز آن جداول،اطّلاع از جفر تلقّی نمی شود و اکنون جفر در محضر آقا امام عصر(عج) است.

لازم به ذکر است که دو علم دیگر وجود دارند،به نام علم حروف و علم اعداد و کسانی از این علوم اطلاع دارند و تا حدّی که از طریق این علوم شماره تلفن هر کس را که می خواهند کشف می کنند،ولی این علوم،علم جفر نیستند.

لینک چند مطلب دیگر از سایت پویافایل:

کتاب طریق الرمل کشوری

کتاب اسرار و نشانه ها

کتاب آموزش تصویری ساخت آنتن ردیاب

کتاب جفر تکسیری

کتاب کلیات مجمع الدعوات الکبیر نسخه عربی



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پوسته وردپرس