no-img
فروشگاه آنلاین پویا فایل

کتاب ساخت کویل - فروشگاه پویا فایل


فروشگاه آنلاین پویا فایل
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
کتاب ساخت کویل
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
pdf
دسامبر 7, 2016
971 کیلوبایت
3000 تومان
2 فروش

کتاب ساخت کویل


%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa_%da%a9%d9%88%db%8c%d9%84_000001

نوع : pdf
نوع نگارش : فارسی

تعداد صفحات :۷

تعداد جلد : ۱

قبلاً در ساختنی آموزش ساخت کویل تسلا به دو روش مختلف را یاد گرفته اید؛ کویل تسلای GU-81 و یک کویل تسلای متوسط. ساخت هر دوی این کویل‌ها نیاز به مهارت‌های پیشرفته در زمینه کار با برق و جریان‌های الکتریکی دارد. در این پست سراغ آموزش ساخت کویل تسلا با روش ساده تر و وسایل ارزان تر رفته ایم تا افراد بیشتری بتوانند ساخت این دستگاه جالب را تجربه کنند.

این کویل تسلا بسیار ساده است و به همین خاطر جای بهبود زیادی دارد. اولین کاری که می‌توانید برای بهبود کویل انجام بدهید، افزایش ولتاژ است. البته ما توصیه نمی‌کنیم ولتاژ این مدار را به بیشتر از ۲۵ ولت برسانید.

با تغییر کویل اولیه هم می‌توانید کیفیت نتایج آزمایش را تغییر بدهید. هرچه تعداد دورهای سیم این کویل کمتر باشد، جریان برق بیشتر و در نتیجه قدرت کویل تسلا بیشتر می‌شود. با چرخاندن این کویل دور کویل ثانویه هم می‌توانید به نتایج جالبی برسید.

بعد از ساخت کویل تسلا با روش ساده برای ساخت نمونه‌های بزرگ تر و قدرتمندتر آماده می‌شوید. تصاویر کویل‌هایی که می‌سازید را با ساختنی به اشتراک بگذارید. برای اینکه در جریان انتشار آزمایش‌های علمی‌جدید ساختنی قرار بگیرد، در کانال تلگرام سایت عضو شوید.



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پوسته وردپرس