no-img
فروشگاه آنلاین پویا فایل

کتاب شاقول سنا - فروشگاه پویافایل | فروش کتاب های الکترونیک کمیاب و نادر


فروشگاه آنلاین پویا فایل
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
کتاب شاقول سنا
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
pdf
اکتبر 17, 2016
10 مگابایت
4000 تومان
11 فروش

کتاب شاقول سنا


کتاب شاقول سنا

کتاب ساخت وآموزش و داستان شاقول ابوعلی سینا (شاقول پاندولی)

کتاب شاقول سحرآمیز ابن سینا به بیان و توضیح و تفسیر و عملکرد و ساخت شاقول ابن سینا می پردازد که ابن سینا با این شاقول به پیشگویی می پرداخت. ابن سینا با این وسیله حتی می توانسته چیزی شبیه سونوگرافی برای مادران باردار انجام دهد و جنسیت فرزند را از درون رحم مادر تشخیص دهد.

قیمت اصلی این کتاب در ۱۸۵ صفحه  ۳۲۰۰۰ تومان است اما شما می توانید تنها با ۴۰۰۰ تومان این کتاب را به صورت پی دی اف دانلود کنید و به اسرار شاقول ابن سینا پی ببرید.

کتاب «داستان حیرت‌انگیز شاقول سحرآمیز ابن سینا» نوشته‌ی «کریم زرگر» است. این کتاب یکی از نتایج آزمایش‌های ابو علی سینا، متفکر بزرگ ایرانی را دربردارد. این تحقیق متاسفانه زیر کتاب‌های غربی پر از منطق و استدلال مخفی شده بود تا این‌که ۵سال پیش با سرو صدای یک آمریکایی آلمانی‌تبار منتشر می‌شود و جیب عده‌ای از ناشران را از دلارهای آمریکایی سیراب می‌سازد. موضوع این کتاب اسرار پیشگویی با شاقول است.

ممکن است برخی از خوانندگان این اثر بگویند که ما مسائل مهم‌تری داریم، اما پاسخ نویسنده این است که نخستین دلیل نوشتن این کتاب معرفی قطعه‌ای از زندگی ابن‌سینا دانشمند ایرانی است که تا کنون کسی آن‌را بازگو نکرده است. به همراه کتاب یک شاقول، ۹ کارت صور فلکی و راهنمای فالگیری کامل ارائه شده است. کتاب حاضر را انتشارات «معین» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

 

دانلود کتاب شاقول ابوعلی سینا(شاقول پاندولی)

محتوای کتاب

این کتاب حاوی یکی از نتایج آزمایش‌های ابوعلی سینا متفکر بزرگ ایرانی است که متأسفانه زیر کتاب‌های غربی پر از منطق و استدلال مخفی شده بود، تا اینکه ۵ سال پیش با سر و صدای یک آمریکایی در واقع آلمانی تبار منتشر می‌شود. موضوع این کتاب اسرار پیشگویی (باشاقول) است. به قول ابن سینا «پاسخ تمامی سؤالها در درون ماست، و اگر انسان بتواند هیاهوی درونی خود را ساکت نماید، آنگاه است که او پاسخ را دریافت خواهد نمود.» این شاقول ابزاری است برای پیش‌بینی. این بسته شامل یک کتاب راهنما، یک شاقول و ۹ کارت جهت پیش‌بینی است. راهنمای کامل کار با آن به همراه کتاب ارائه شده و کل مجموعه در یک قاب مقوایی شکیل عرضه شده است.

جنبه هایی از زندگی ابن سینا

این کتاب جنبه هایی از زندگی ابن سینا رو نشون میده که از مردم پنهانش کردن،مثل این مورد که ابن سینا اختراعاتی همچون شاقول داشته که با اون میشه جنسیت بچه در رحم مادر و میزان فعالیت چاکرا ها رو تعیین کرد و به کمک آن می توان پیشگویی کرد.پیشگویی هایی که واقعا به وقوع می پیونده!
شاقول ارائه شده در این کتاب مرغوبه و کارت های خوبی هم برای پیشگویی داره. داستان شاقول هم کاملا از لحاظ تاریخی صحت داره. این وسیله بی نظیره و کاربردش به دانشمندان جهان هم اثبات شده.  در این کتاب ساختار ذهن،داشتن درونی پاک،قدرت ایمان و … به عنوان عواملی معرفی شده که باعث روشن بینی میشه (مثل روشن بینی بزرگان).  سونوگرافی از خیلی وقت پیش هم وجود داشته، ولی با شاقول و به وسیله ی ابن سینا (طب بو علی سینایی).

 

لینک کتاب هایی دیگر از سایت پویافایل:

كتاب اسم الله الاعظم

کتاب مصطلحات علم جفر

کتاب رمزیاب

کتاب سرخاب الرمل شیخ بهایی



موضوعات :

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پوسته وردپرس