no-img
فروشگاه آنلاین پویا فایل

کتاب گوهر شناسی (شناسایی سنگهای قیمتی) - فروشگاه پویا فایل


فروشگاه آنلاین پویا فایل
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
کتاب گوهر شناسی (شناسایی سنگهای قیمتی)
امتیاز 2.50 ( 2 رای )
pdf
دسامبر 5, 2016
1 مگابایت
3000 تومان
11 فروش

کتاب گوهر شناسی (شناسایی سنگهای قیمتی)


گوهر,گوهرشناسی

نوع : pdf

نوع نگارش : فارسی

تعداد صفحات :30

تعداد جلد : 1

توسعه تجارت طلا و سنگ‌های قیمتی در کشور نیازمند وجود مراکز تحقیقاتی تخصصی است. در دنیای امروز حجم بالای تجارت سنگ‌های قیمتی به چند صد میلیارد دلار درسال می‌رسد. این در حالی است که توسعه صنعت سنگ‌های قیمتی در کشور به‌صورت سنتی انجام شده و بدین دلیل نتوانسته است، سهم قابل توجهی از تجارت جهانی را داشته باشد. توسعه این صنعت نیاز به ورود بخش‌های علمی در عرصه ارائه خدمات فنی و تخصصی در تمامی جنبه‌های سنگ‌های قیمتی از اکتشاف، فراوری و تجارت آن‌ها است.
برای رفع این نیاز موسسه توسعه گوهرشناسی ایران با همراهی دانشکده علوم زمین دانشگاه شهید بهشتی، اتحادیه طلا وجواهر و مرکز توسعه وپژوهش صنایع نوین وزارت صنعت، معدن وتجارت تعریف و به عنوان یک واحد فناور از ابتدای مهرماه سال 1392 فعالیت خود را در دانشگاه شهید بهشتی آغاز نمود.
در این موسسه پژوهش‌های علمی، خدمات آزمایشگاهی و آموزشی در زمینه طلا، کانی‌ها و سنگ‌های قیمتی از ابتدائی‌ترین مراحل اکتشاف آن‌ها تا استخراج، فراوری و تجارت انجام می‌شود. موسسه توسعه گوهرشناسی ایران با مشارکت محققان دانشگاهی و صاحب نظران تجارت سنگ‌های قیمتی با هدف ایجاد یک مرکز کاملا تخصصی بنیان گذاشته شده است. استفاده از توان تخصصی موجود درکشور و ایجاد پل ارتباطی بین محققان و افراد با تجربه از اهداف دیگر موسسه است.
موسسان این مرکز با هدف تربیت نیروی متخصص دانشگاهی، در تعریف گرایش کارشناسی ارشد رشته گوهرشناسی در کشور سهم بسزائی داشته‌اند. این موسسه به موازات آن دوره های آموزشی مناسب را نیز برای گروه‌های مشغول به کار در صنعت وتجارت گوهرها تعریف واجرا می‌نماید. برگزاری دوره های مختلف آموزش گوهر شناسی، طراحی جواهر، گوهر تراشی و دوره آموزش اصول و قواعد تجارت جهانی شمش طلا از جمله فعالیت های آموزشی این موسسه هستند.
موسسه گوهرشناسی ایران امیدوار است با حمایت صنعت و دانشگاه بتواند پاسخگوی بخشی از نیاز تخصصی کشور در زمینه علم و تجارت گوهرها باشد


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پوسته وردپرس