no-img
فروشگاه آنلاین پویا فایل

کتاب اطلس تاریخ ایران - فروشگاه پویا فایل


فروشگاه آنلاین پویا فایل
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
کتاب اطلس تاریخ ایران
pdf
دسامبر 18, 2016
1 مگابایت
3000 تومان
0 فروش

کتاب اطلس تاریخ ایران


atlas-taeegh-iran_000001

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام بنايي رئيس مؤسسه اطلس تاريخ شيعه يادآور شد: اين كتاب اولين تاريخ اسلام به صورت اطلسي است كه در كشور پژوهش و تاليف شده است.
حجت‌الاسلام ابوالفضل بنايي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به آغاز فعاليت مؤسسه از سال ۸۲ ابراز داشت: يكي از پروژه‌هاي مهم مؤسسه تدوين اطلس تاريخ اسلام است كه فعاليت آن از سال ۸۲ آغاز شده است.
وي خاطرنشان كرد: هدف نهايي اين پروژه بازگوئي تاريخ اسلام بر محور زندگاني چهارده معصوم(ع) است و فعاليتي منحصر به فرد محسوب مي‌شود.
وي افزود: جلد نخست اين اطلس ۵۵۵ صفحه و در قطع رحلي با موضوع تاريخ تمدن‌هاي ايران، مصر، هند، چين، روم، حبشه و جغرافياي طبيعي و انساني شبه جزيره عربستان، به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به چاپ رسيده است.
رئيس مؤسسه اطلس تاريخ شيعه يادآور شد: پروژه ۱۰ جلدي اطلس تاريخ اسلام از ميلاد پيامبر خدا(ص) تا اول غيبت صغراي امام عصر(ع) تحت اشراف آيت‌الله عزيز خوشوقت قرار دارد و نظارت فني جغرافيايي آن را دكتر عيسي گلوردي رئيس سابق سازمان جغرافيايي نيروهاي مسلح عهده‌دار مي‌باشد.
حجت‌الاسلام بنايي افزود: جلدهاي دوم و سوم اين اطلس مراحل نهايي چاپ را سپري مي‌كند و بزودي به چاپ خواهد رسيد.
وي افزود:‌ جلد نخست اطلس تاريخ اسلام به زبان عربي نيز ترجمه شده و مراحل پاياني براي چاپ را طي مي‌كند و ترجمه اين اثر به زبان‌هاي فرانسه، انگليسي و اردو نيز در دستور كار موسسه قرار دارد.

نوع : PDF

نوع نگارش : فارسی

تعداد صفحات : ۲۳۸

تعداد جلد : ۱



موضوعات :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پوسته وردپرس