no-img
فروشگاه آنلاین پویا فایل

نرم افزار اندروید ساعات سعد و نحس - فروشگاه پویافایل فروش انواع کتاب های الکترونیک کمیاب


فروشگاه آنلاین پویا فایل
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

نرم افزار اندروید ساعات سعد و نحس
امتیاز 3.63 ( 24 رای )
zip
آگوست 24, 2018
4 مگابایت
6000 تومان
821 فروش

نرم افزار اندروید ساعات سعد و نحس


نرم افزار اندروید ساعات سعد و نحس

در این پست در مورد شناخت زمانهای خوب و بد یا همان سعد و نحس در سایت پویافایل برایتان مطالبی را قرار میدهم اما مورد مهمی که در علم شناخت زمانهای سعد و نحس باید از آن آگاه بود شناخت ساعات مختلف شبانه روز میباشد، یعنی اینکه بدانید کدام ساعت و زمان برای چه کاری مناسب است.

ساعات سعد و نحس

نوع : apk

نوع نگارش : فارسی

تعداد جلد :۱

ساعت سعد ساعت نحس

بارها شنيديم كه به درك شب جمعه سفارش شده است و اينكه در اين شب دعا بسيار كنيم ..چرا كه در اين شب ساعتي است كه دعا مستجاب مي شود…وهمينطور به دعاي قبل از طلوع و غروب آفتاب بسيار سفارش شده است….براي خود من هم بارها سوال پيش آمده بود كه چرا بعضي ساعات بر بعضي ساعات ديگر مقدم هستند…تا اينكه به جدول زير برخوردم كه بسياري از سوالات مرا پاسخ داد.

کارهاي خاص (چه خوب چه بد) در ساعات و روزهای خاص انجام داده می شود تا اثر آن بیشتر باشد. اين جدول ساعات و روزهای هفته برای انجام همه امور از اهمیت زیادی برخوردار است. اميدوارم كه مورد استفاده شما نيز قرار گيرد.

 راز مخفی تبدیل روزها و ساعات نحس به سعد

موضوع سعد و نحس بودن روزهاوساعات در قرآن وروایات متعددی به اثبات رسیده که به عنوان نمونه دو آیه ازقرآن درمورد ایام نحس نقل می کنیم .

فَأَرْسَلْنَا عَلَیْهِمْ رِیحًا صَرْصَرًا فِی أَیَّامٍ نَّحِسَاتٍ لِّنُذِیقَهُمْ عَذَابَ الْخِزْیِ فِی الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَلَعَذَابُ الْآخِرَةِ أَخْزَى وَهُمْ لَا یُنصَرُونَ (سوره فصلت ایه ۱۶)

پس بر آنان تندبادى توفنده در روزهایى شوم فرستادیم تا در زندگى دنیا عذاب رسوایى را بدانان بچشانیم و قطعا عذاب آخرت رسواکننده‏تر است و آنان یارى نخواهند شد

إِنَّا أَرْسَلْنَا عَلَیْهِمْ رِیحًا صَرْصَرًا فِی یَوْمِ نَحْسٍ مُّسْتَمِرٍّ(القمر-۱۹)

ما بر [سر] آنان در روز شومى به طور مداوم تندبادى توفنده فرستادیم.
بنابراین اگریک وقت نیاز ضروری بود که در ساعت یا روز نحس دستور سعد انجام دهید با خواندن دعا زیر براحتی می توانید دفع نحوست نموده و کاری را که در ساعات سعد باید انجام شود در این ساعات انجام دهید و این دستور از اسرار اهل روحانیات می باشد که در طبق اخلاص تقدیمتان می کنم. 

روزهای نحس:

۱- روز اول وروز آخر هر ماه عربی
۲- روز۷ وروز۲۱ ازهر ماه عربی
۳- دوازده روز قبل از کسوف و ۱۲ روز بعد از آن
۴- هفت روز قبل ازخسوف و ۷ روز بعد از آن
۵- وقتی قمر در عقب باشد (برای فهمیدن روزهای قمر در عقرب باید از تقویم های نجومی استفاده کنید).

روزها و ساعات سعد و نحس

یکی از موارد مهمی که می توان از دانستن روزها و ساعات سعد و نحس در آن استفاده نمود، امور ادعیه و نذورات است. بدین معنی که وقتی شخصی برای مشکل و موردی دست به دعا برداشته و یا نذر و نیازی انجام می دهد اگر این کار را در ساعت مناسب آن انجام دهد بدلیل شرایط روحی و آرامش معنوی بیشتر در این ساعات (حاصل از تاثیر پرتوهای کیهانی بر ذهن و جسم) احتمال اجابتش نیز بیشتر خواهد بود.

پس بدیهی است یکی از شرایط مهم در انجام امور مربوط به این علم، آگاهی از چند وچون این ساعات میباشد . روز های هفته و سیارات منسوب به آنها را در اینجا قرار میدهم که بطور کلی روزهای هفته و ساعات شبانه روز هر کدام به دو قسمت سعد و نحس تقسیم میشوند که هردو آنها شامل بخش های اکبر و اصغر هستند و به یکی از سیارات منسوبند.

روزهای هفته: شنبه – یک شنبه – دوشنبه – سه شنبه – چهارشنبه – پنج شنبه – جمعه

سیاره: زحل – شمس – قمر – مریخ – عطارد – مشتری – زهره

سعد یا نحس:نحس اکبر – سعد اکبر – سعد اصغر – نحس اصغر – سعد اصغر – سعد اکبر – سعد اکبر

برای دیدن زمانهای سعد و نحس و سیاره مربوط به هر ساعت به بقیه مطالب توجه نمایید.

خصوصیات هر سیاره  :

زحل

ساعتی نیکوست , در این ساعت تجارت زراعت و عقد قرارداد خوب است و همچنین در این ساعت انجام طلسم و … نتیجه خوب میدهد و کسی که در این ساعت به دنیا آید صاحب دولت و عمر طولانیست.

مشتری

این ساعت ساعتی نیکوست و مناسب است برای شروع کار و دیدار مریض , خرید و فروش و بریدن و خریدن لباس نو و طلب حاجت از پروردگار و فرزندی که در این ساعت به دنیا بیاید از نیکوکاران و صالحان روزگار می شود و شایسته نیست در این ساعت به دیدار کافر و مفسد رفتن و همچنین کارهای خلاف و پنهان انجام دادن.

مریخ

ساعتی خوب است برای پوشیدن رخت نو , و خوب نیست برای دیدار از دولت مردان شکار و انجام طلسمات , کودکی که در این ساعت به دنیا بیاید به ریختن خون علاقه مند است.

شمس

ساعتی خوب است برای بریدن و پوشیدن لباس نو و خرید و فروش و انجام طلسمات خوب , و خوب نیست برای انجام طلسمهای شر و حسد , و فرزندی که در این ساعت به دنیا آید دارای عمری طولانی و دانشی زیاد میباشد.

زهره

ساعتی خوب است برای ازدواج و مسافرت و طلسم های نیکو و عیادت از مریض و بریدن و پوشیدن لباس نو و کسی که در این ساعت متولد شود دوست دار خوشی و شادی و تفریح می باشد و شایسته نیست در این ساعت آموزش دادن به کودک و شروع کارهای بزرگ و انجام طلسم های شر.

عطارد

 ساعتی خوب است برای تعلیم به کودک و آموزش و نوشتن و انجام طلسم های الفت و محبت و شروع کارهای جدید و تعمیرات و کسی که در این ساعت به دنیا می آید عالم و باهوش و زیرک میشود و شایسته نیست در این ساعت حجامت کردن , بریدن لباس نو و مسافرت و انجام کارهای پنهانی و معالجه بیمار.

قمر

ساعت خوبی است برای پیغام فرستادن و حجامت کردن و خوردن دارو , مسافرت و انجام کارهای صواب.

ساعات سعد و نحس

ساعات سعد و نحس

 تعیین ساعات کواکب

ارباب النّهار یا نشانگان روزها: هر روز هفته متعلق به یک کوکب است و ساعت أول آن روز به نام آن کوکب نامگذاری شده است: روز یکشنبه خورشید، روز دوشنبه قمر، روز سه شنبه مریخ، روز چهارشنبه عطارد، روز پنجشنبه مشتری، روز جمعه زهره، روز شنبه زحل؛ نامهای هفته را که غربیها بر روزهای هفته خود گذاشته اند نیز برگرفته از همین تعلق روزها به کواکب است که برخی از نامهای یونانی اقتباس شده است (روز یکشنبه Sunday به معنی روز خورشید، روز دوشنبه Monday به معنی روز ماه و …)

این اوقات را خواجه نصیر الدین طوسی به نظم بیان فرموده است:

روز یکشنبه است نسبت خَور = وآن دوشنبه است روز قمر

روز سه شنبه آنِ بهرام است = آنکه مریخ مر ورا نام است

چارشنبه گرفت کوکب تیر = سعد را پنجشنبه آمد تیر

زهره را داد جمعه، و به زحل = داد شنبه خدای عزّوجلّ

ارباب اللّیل یا نشانگان شبها:

به همین ترتیب هر یک از شبهای هفته نیز به نام کوکبی منسوب است و آن کوکب رب آن شب می شود و دلالتش در آن شب قویتر است. و ساعت اول هر شب نیز به نام آن کوکب نامگذاری شده است. ترتیب کواکب شبهای هفته چنین می باشد: شب یکشنبه عطارد، شب دوشنبه مشتری، شب سه شنبه زهره، شب چهارشنبه زحل، شب پنجشنبه شمس، شب جمعه قمر، شب شنبه مریخ،

این اوقات را خواجه نصیر الدین طوسی به نظم بیان فرموده است:

شب یکشنبه آنِ تیر آمد = زین قِبَل فرّخیش تیر آمد

شب دوشنبه آن برجیس است = اندر این قولها چه تلبیس است

شب سه شنبه آنِ زهره شناس = چارشنبه شب زحل به قیاس

پس شب پنجشنبه آنِ خَور است = شب آدینه خود شبِ قمر است

شب شنبه است ای گزین انام = نجم مریخ زان اوست مدام

هر ساعت از روز و یا شب مرتبط با یکی از کواکب سبعه است، که انجام امور مربوط به هر کوکب در ساعات مربوطه موفقتر یا کم آسیبتر است، اگر براى کاری تناسب کوکبی روز و شب آنرا رعایت کردیم، با رعایت تناسب کوکبی در ساعات آن نتیجه بهتری می گیریم. اولین ساعت هر روز و یا شب به نام کوکب همان روز و یا شب می باشد.

ارباب السّاعات یا نشانگان ساعات

ساعت اولین ز روز و ز شب = دان که باشد از آنِ آن کوکب

که آن شب و روز را بدو نسبت = کرده باشد حکیم از حکمت

و آن دگر کوکبی کأز اوست فرو = دویّمین ساعت است ساعت او

مرسوم را همین شناس اساس = بر همین کن به جمله قیاس

خواجه نصیر الدین طوسی

نحوه محاسبه ساعات کواکب: 

ساعات کواکب با ساعت قرار دادی و رسمی که استفاده می کنیم متفاوت است. از طلوع آفتاب تا غروب آفتاب را محاسبه کرده این مقدار زمان را تقسیم بر ۱۲ کرده و مقدار هر ساعت به دست می آید و به اندازه آن که از طلوع آفتاب بگذرد ساعت اول است و وارد ساعت دوم می شویم ساعات کواکب در شب نیز همینطور حساب می شود مقدار زمان از غروب آفتاب تا طلوع آفتاب را حساب کرده و این مقدار را بر ۱۲ تقسیم کرده و طول هر ساعت به دست می آید ساعت اول شب به اندازه یک ساعت کواکب از هنکام غروب است.

مثال از نحوه محاسبه ساعات کواکب:

به عنوان مثال اگر در یک روز دوشنبه آفتاب ساعت ۷:۰۰ طلوع کند و ساعت ۶:۰۰ عصر غروب کند مقدار طول روز از طلوع آفتاب تا غروب می شود ۱۱ ساعت این مقدار را بر ۱۲ تقسیم می کنیم طول هر ساعت کواکب روز به دست می آید که می شود ۵۵ دقیقه بس ساعت اول این روز که دوشنبه است و ساعت قمر است می شود از ساعت ۷ تا ۷:۵۵ دقیقه. از ساعت ۷:۵۵ دقیقه تا ساعت ۸:۵۰ دقیقه ساعت دوم یعنی ساعت زحل است به همین ترتیب برای ساعات شب از هنگام غروب آفتاب حساب می شود.بدین ترتیب در هر روز طلوع آفتاب ابتدای ساعت اول است و وقت چاشت(ضحى) ابتدای ساعت چهارم و اذان ظهر دقیقا ابتدای ساعت هفتم هر روز است و نماز عصر ابتدای ساعت دهم و نماز مغرب ابتدای ساعت اول شب است و نیمه شب شرعی ابتدای ساعت هفتم شب می باشد.

ساعات کواکب از ساعت اول روز یکشنبه بدین ترتیب هستند:

شمس، زهره، عطارد، قمر، زحل، مشتری، مریخ و بعد از آن دوباره این ترتیب تکرار می شود و این ساعات به دنبال هم هستند تا یکشنبه هفته بعد که آخرین ساعت شب یکشنبه مریخ می شود و ساعت بعد آن که طلوع آفتاب یکشنبه صبح می شود ساعت شمس است.

دلالات و اختیارات ساعات کواکب

۱- ساعت شمس:

 شمس دلالت دارد بر اشخاص صاحب سلطه و تأثیر و چون نور دهنده عالم است دلالت دارد بر: جلوه کردن و نمود پیدا کردن. ساعت شمس مبارک و مساعد برای آن دسته از کارهایی است که نیاز به ثبات شخصیت و اقتدار حقیقی و اعتماد به نفس درونی دارد، گزارش احوال و در صورت لزوم ضعفها و مشکلات، رفتن به اجتماعات و مراسم مهم رسمی و ملاقات با اشخاص مهم و متنفذ و درخواست حمایت و مساعدت و پشتیبانی ، و نیز افزایش موقعیت، ارتقای رتبه یا افزایش حقوق و دستمزد، انجام قراردادهای مالی خرید و فروش واجاره و نیز تبلیغ موفقیتها و یا انفصال و تصمیمهایی که نیاز به شجاعت و خودباوری دارد، درخواست از شوهر یا پدر یا مدیر و کارفرمای شغلی و یا مسؤول حکومتی، ثبت اختراعات و انتشار آراء خاص و فراتر از معمول و شروع پرو‍ژه های جدید.

۲- ساعت زهره:

ساعتی سعد است و فرخنده و مبارک برای هرنوع آشنائی خصوصا روابط عاطفی و قرارگذاشتن و البته برای مزدوج شدن. زمان خوب برای هرنوع سرگرمی,شادمانی و تفریح و برگزاری جشن. مهمانیها, گرداوریهای اجتماعی مراسم عقد و عروسی, دید و بازدیدها, رفتن به تئاتر و نمایش و گالری های هنر. موفقیت هنرمندانه و اجتماعی. فعالیتهای لذت بخش, دوستانه و انس گیر از جمله تک نوازیها, پنهان کردن زیورالات. خرید هدیه, لباس و وسائل راحتی. درمانهای زیبائی و مساعدت خواستن از زنان.همدردی های دوطرفه افزایش یافته و ممکن است فرصتی برای مصالحه و بازگرداندن روابط شکست خورده پدیدار شود. زهره الهام و القاء را افزایش می دهد و به هنرمندان, موسیقی دانان, بازیگران و دیگر مردمان خلاق کمک میکند. این ساعت برای انجام امور محاسباتی و کارهایی که دقت فوق العاده می خواهد خوب نیست.

۳- ساعت عطارد:

زمان مساعد برای هر نوع فعالیت فکری شامل مطالعه، تحقیق، تدریس یا امتحان دادن و همچنین برای هرچیزی که با پردازش و فرایند اطلاعات مرتبط است. عطارد زیرکی و زبردستی، ابتکار و حس کنجکاوی را افزایش می دهد. تاجران و همینطور دزدان را تشویق می کند.

ساعت عطارد ساعت خوبی برای شروع سفر, نوشتن نامه یا گزارش، نامه های مهم کاری، تماسهای تلفنی، جلساتی برای پیشرفت یا مرتبط کردن ایده ها، ارتباط برقرارکردن و فرستادن مدارک می باشد. مناسب با موفقیت کودکان، تاثیر خوب گذاشتن. فعالیتهای روزمره و فعالیتهائی که نیازمند ارتباطات آشکار هستند مانند تدریس، یادگیری، خرید، فروش، خرید روزمره، ماموریت، مسافرت، درخواستهای شغلی و مصاحبات و مساعدت خواستن از همسایگان و همکاران.

۴- ساعت قمر:

زمان مساعد برای آشپزی, غذا خوردن (یک وعده غذائی داشتن), اتوکشیدن, نظافت کردن, حفظ و نگهداری منزل. ساعت قمر ساعتی است برای سر و کارداشتن با زنان, بچه های کوچک و روابط خانوادگی بهبودی و تندرستی,خرید منزل یا جابجائی, سیاحت کردن و به تعطیلات رفتن  (زمان ترک منزل یازمان پرواز), مراقبه (عبادت و تفکر), رزروکردن. پیداکردن افراد یا اشیاء گمشده. کشت محصولات غذایی. استخدام کارمند. مساعدت خواستن از مادر, همسر(زن), کارمندان.

هر چیزی که قابل تغییر است و وابسته به احساسات درساعت قمر مناسب است بنابراین ممکن است زمان خوبی برای شروع چیزهای مهم نباشد. توجه خود را به چیزهائی جلب کنید که روز به روز انجام می شوند.

۵- ساعت زحل:

 زمانی است برای آن دسته از فعالیتهائی که به زمان قابل توجه نیاز دارند, نظم وبردباری, تمرکز و اصولی وارد گفتگوشدن,و همچنین سروکارداشتن با زمین و املاک. در این ساعت پول قرض نکنید و نیز مسافرت را اغاز نکنید چرا که ممکن است در هردو تاخیر و نا امیدی باشد.یک زمان مساعد برای راهنمائی خواستن از فردی بالغ و مجرب برای تسکین احساسات عمیق و نفسانی, برای نگریستن و درک چیزها در روزنه اعتدال و میانه روی و برای رهاشدن از عادات بد, چیره شدن برموانع, موفقیت در وظایف سخت و پیروزشدن بر مردم سختگیر, پروژه های طولانی مدت, پی ریزی کردن و مستقرکردن چیزهای بادوام و همیشگی, درمان بیماریهای مزمن و شدید, انجام تعمیرات. مساعدت طلب کردن از بزرگترها (نه آشنایان) یا افراد سختگیر.

۶- ساعت مشتری:

سعدترین ساعتهاست زمان مناسب برای اکثر امور و فعالیتها خصوصا فعالیتهائی که بر ثروت و کامیابی هدفگذاری شده اند. مشتری به وسعت دادن افق های فکری شخص کمک میکند تا به سطح جدیدی از تجربه و برتری دست یابد. برای شتافتن به سوی پیشرفت. زمان خوبی برای گرداوری های عمومی، کمک و مشورت خواستن از افراد توانگر و خردمند، شروع یک سفر، مباحثات فلسفی و تشریفات مذهبی می باشد. بهترین ساعت برای خردمندی و نیک بینی، امور مالی (قرض گرفتن، قرض دادن، سرمایه گذاری کردن، بدست آوردن، برنده شدن). فعالیتهائی که مستلزم جدیت و اشتیاق هستند:

راهنمائی و مشورت خواستن، تصفیه حساب کردن مشاجرات. مساعدت خواستن از پدربزرگ و مادربزرگ، عمه، خاله، عمو، دائی، راهنمایان، مشاوران (اهل علم، وکلا، حسابدارها، منجمین (عالمان تنجیم).

۷- ساعت مریخ:

زمان افزایش یافتن انرژی, و ساعت جنگ است. زمان مساعد برای آن دسته از فعالیتها که نیازمند ثبات قدم, جرأت، شجاعت و دلاوری، ماجراجوئی و ریسک کردن و تلاشهای فیزیکی هستند. خوب است برای ورزش، تمرین، انواع کارهائی که با آتش و ابزار تیز سروکار دارند.

باتشکر. پویافایل.

 

لینک چند مطلب دیگر از سایت:

دانلود نرم افزار اندروید عتیقه شناسی

مجموعه کتابهای علم رمل

دانلود کتاب فتح الغرایب در اسرار علوم غریبه ۴ جلدی

مجموعه کامل مدارهای فلزیاب



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پوسته وردپرس