no-img
فروشگاه آنلاین پویا فایل

دفترچه راهنمای کاربری دستگاه فلزیاب E-TRAC - فروشگاه پویا فایل


فروشگاه آنلاین پویا فایل
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
دفترچه راهنمای کاربری دستگاه فلزیاب  E-TRAC
pdf
دسامبر 17, 2016
7 مگابایت
10000 تومان
3 فروش

دفترچه راهنمای کاربری دستگاه فلزیاب E-TRAC


e-trac_000001

نوع : PDF

نوع نگارش : فارسی

تعداد صفحات : ۱۲۹

تعداد جلد : ۱

E---TRACK-METAL

ردیاب E – TRAC قابلیت ترکیب کردن داده ها و اطلاعات را با رابط USB دارد که بدین طریق شما میتوانید داده ها را به کامپیوتر انتقال داده و بوسیله آن آنالیز و تجزیه و تحلیل را انجام دهید و میتوانید آنها را ذخیره کنید و همیشه به آنها دسترسی داشته باشید . دارای قابلیت تنظیم تراکم اشیاء بی ارزش در مقیاس بالا است که با این ویژگی شما میتوانید میزان سیگنالهای دریافتی از مواد بی ارزش را کم کنید . با استفاده از تکنولوژی FBS با فرکانس های همزمان که از ۱,۵ کیلوهرتز تا ۱۰۰ کیلو هرتز متغیر می باشند و از کویل ها دریافت میشوند می توان اطلاعات زیادتر و دقیق تری از داده ها بدست آورد و این اطلاعات را در هنگام حفاری بکار برد همچنین با دارا بودن quick mask میتواند فرکانس های دریافتی از اشیاء آهنی را رد کند و مواد اضافه و ضایعات را حذف کند . صفحه کلید و حالت های کاربری بسیار ساده ای دارد تا هرشخصی حتی افراد آماتور بتوانند از آن به سادگی استفاده کنند و مانیتور ۷۲ * ۴۸ میلی متری آن با وضوح و کیفیت بالا اطلاعات و داده ها را به ما نشان میدهد . گنجیاب E – TRAC دارای طراحی فوق العاده است که میتوان بدون خستگی با آن ساعت ها کار کرد همچنین دارای ۲ سال گارانتی است که در صورت استفاده از آن نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست .

دستگاه فلزیاب ایی تراک E TRAC استرالیایی : ارزانترین سیستم فلزیاب شرکت استرالیایی مینیلب فلزیاب ETRAC میباشد. آشکارساز ترین فن آوری های پیشرفته ی شرکت Minelab در ترکیب منحصر به فرد است طیف کامل باند (FBS) و فن آوری درکاوش گر سریع TM وتبعیض (به تصویر صفحه ۳۶۰ و برای تصاویر).طراحی براق و محکم آن، کنترل پنل نوآورانه، منوها بصری، صفحه نمایش ال سی دی روشن، سیم پیچ بسیار سبک وزن و قوی و گزینه های جامع با هدف قرار دادن وجدا کردن از هر آشکارساز دیگری مجموعه ای از E-TRAC امروز در دسترس شماست.

 

ترکیب یک رابط USB – E-TRAC و تعویض (به تصویر صفحه ۳۶۰ )و برای تصاویر این امکان شما را قادر به اتصال های فلزی خود به کامپیوتر خانگی را به دانلود و آپلود تنظیمات E-TRAC خود، وحالتهای کاربری و الگوهای تبعیضی نیز است. تعدادی از الگوهای نمونه شما می توانید سعی کنید در صفحه مشخصات واقع وجود دارد. شما می توانید یک کتابخانه از منابع ساخت نمودار موفقیت امیرخود را با E-TRAC ذخیره سازی وتنظیمات ارزشمند شما برای سایت های مورد علاقه به اشتراک بگذارید.



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پوسته وردپرس