no-img
فروشگاه آنلاین پویا فایل

دفترچه راهنمای کاربری دستگاه فلزیاب EXP 4500 - فروشگاه پویا فایل


فروشگاه آنلاین پویا فایل
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
دفترچه راهنمای کاربری دستگاه فلزیاب EXP 4500
pdf
دسامبر 17, 2016
5 مگابایت
10000 تومان
6 فروش

دفترچه راهنمای کاربری دستگاه فلزیاب EXP 4500


exp-4500_000001

نوع : pdf

نوع نگارش : فارسی

تعداد صفحات : ۹۸

تعداد جلد : ۱

فلزیاب ای ایکس پی ۴۵۰۰ EXP

فلزیاب ای ایکس پی ۴۵۰۰ با داشتن عمق کاوش ۲۵ متری و امکاناتی نظیر نشان دادن سه بعدی تصاویر و دیگر قابلیت ها میتواند برای یافتن دفینه ها , سکه ها , جواهرات , تونل ها و حفرات و… مناسب است . میتوان با استفاده از حالت کاربری GROUND SCAN میتوان تصاویر سه بعدی را بر روی نمایشگر مشاهده کرد همزمان با اینکه دستگاه مشغول اسکن است و برای نمایش بهتر داده ها میتوانید این اطلاعات را به سیستم انتقال داده و آنرا بصورت سه بعدی مشاهده کنید . مجهز به سیستم Tunnel Sensor برای اکتشاف تونل ها و فضا های زیر زمینی است که میتوان با استفاده از آن مقبره های مخفی را کشف کرد و دارای سیستم super sensor برای افزایش دقت و عمق کاوش است تا اپراتور بتواند کارکرد بهینه تری داشته باشد . همچنین برای یافتن فلزات فرومغناطیسی این دستگاه به سیستم magnetometer است که میتوان از آن در مکان هایی استفاده کرد که دارای ناهنجاری مغناطیسی باشند . گنجیاب EXP 4500 میتواند در هر نوع محیطی به کاوش بپردازد و سازگار با تمام شرایط آب و هوای و زمین های مختلف است که میتوان از این دستگاه در زمین های بیابانی , شوره زار , کوهستان , جنگل و … استفاده کرد . همچنین این دستگاه مجهز به سیستم Discrimination جهت تفکیک فلزات بر اساس گرانبها و با ارزش بودن آنهاست.

فناوری جدید SETA کم صدا‌تر و ایمن‌تر است. کارکرد کم صدا‌تر، سیگنال‌های بلند‌تر در هنگام پیدا کردن اشیا، قدرت تشخیص بهتر و تطبیق پذیری بالا‌تر؛ ویژگی‌هایی است که GPX-4500 را به پیشرفته‌ترین دستگاه طلایاب بدل ساخته است.
دستگاه GPX-4500 با فناوری SETA
GPX-4500 پیشرفته‌ترین فلزیاب موجود است و ویژگی‌های جدیدی دارد که کارایی دستگاه را بیش از پیش افزایش داده است.
فناوری جدید SETA کم صدا‌تر و ایمن‌تر است. کارکرد کم صدا‌تر، سیگنال‌های بلند‌تر در هنگام پیدا کردن اشیا، قدرت تشخیص بهتر و تطبیق پذیری بالا‌تر؛ ویژگی‌هایی است که GPX-4500 را به پیشرفته‌ترین دستگاه طلایاب بدل ساخته است.
تشریح SETA
GPX-4500 شش گزینه زمان بندی را برای جستجو در شرایط مختلف در اختیار شما می‌گذارد. با این گزینه‌های متنوع که در GPX-4500 تعبیه شده‌اند، دیگر امکان استفاده از تنظیم خاص وجود ندارد و در نتیجه از تنظیم زمانی هوشمند الکترونیکی (SETA) استفاده شده است.
SETA به طور خودکار تنظیمات دقیقی را برای هر گزینه زمان بندی ایجاد می‌کند. در هر گزینه زمان بندی، نویزهایی که تداخلات مغناطیسی ایجاد می‌کنند به حداقل می‌رسد و سطح آستانه تحریک دستگاه همچنان ثابت می‌ماند.
فناوری SETA این امکان را به وجود می‌آورد که هر گزینه زمان بندی به صورت مستقل و با کارایی بالا کار کند؛ به صورتی که حتی قطعات فلزی بسیار کوچکی که در عمق زیادی قرار دارند نیز صدای آشکاری ایجاد می‌کنند.

Read more: http://tiwa.ir/minelab-gpx-4500/#ixzz4T4CeF1yA


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پوسته وردپرس