no-img
فروشگاه آنلاین پویا فایل

دفترچه راهنمای کاربری دستگاه فلزیاب LORENZ DEEPMAX Z1 - فروشگاه پویا فایل


فروشگاه آنلاین پویا فایل
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
دفترچه راهنمای کاربری دستگاه فلزیاب LORENZ DEEPMAX Z1
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
pdf
دسامبر 22, 2016
2 مگابایت
3000 تومان
5 فروش

دفترچه راهنمای کاربری دستگاه فلزیاب LORENZ DEEPMAX Z1


4_502439400433517190_000001

فلزیاب lorenz deepmax x5 میتواند با استفاده از ویژگی ها و امکانات متعدد کاوش های دقیقی را در مکان هایی انجام دهد که دیگر دستگاهها قادر به انجام آنها نیستند و اهداف دست نیافتنی را کشف کند . سیستم کارکرد این فلزیاب بر مبنای پالس مغناطیسی است و میتواند برای کاوش در اعماق زیاد مناسب باشد . یکی از بهترین محصولات شرکت لورنز آلمان lorenz است که با تکنولوژی پیشرفته خود توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است .

فلزیاب دیپ مکس x5 میتواند با استفاده از دقت فوق العاده و عمق کاوش 4 متری خود رای کشف سکه های تک و جمعی , دفینه ها , نهانگاه های مخفی , گنجینه های طلا و نقره و… مناسب باشد و همه موارد نامبرده را با نهایت دقت کشف کند . فلزیاب های مدل دیپ مکس سیگنالهای را به درون زمین میفرستند و از این طریق متوجه وجود اهداف میشوند و برای تقویت این سیگنال ها این دستگاه به کویل های در ابعاد و اندازه های مختلف مجهز شده است تا کاوش های بهتر و بهینه تری انجام شود . دارای قدرت تفکیک بالاست بطوریکه تمامی مواد معدنی و ضایعات را بطور خودکار حذف میکند و توانای کارکرد در هر شرایط و زمینی را دارد و تغییر نوع زمین و جنس آن هیچ تاثیری در کارکرد دقیق این فلزیاب ندارد .

شما عزیزان میتوانید با تهیه دفترچه راهنمای فارسی فلزیاب دیپ مکس x5 به تمامی اصول اپراتوری حرفه ای مسلط شوید و از این آموزش های موجود در دفترچه نهایت استفاده را ببرید و از آنها در جهت انجام کاوش های حرفه ای استفاده برید و کاوش های انجام دهید که دیگران قادر به انجام آن نیستند .

نوع : PDF

نوع نگارش : فارسی

تعداد صفحات : 47

تعداد جلد : 1

 



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پوسته وردپرس