no-img
فروشگاه آنلاین پویا فایل

کتاب فنون تسخیرات کواکب و تسخیرات جن و انس - فروشگاه پویافایل


فروشگاه آنلاین پویا فایل
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
کتاب فنون تسخیرات کواکب و تسخیرات جن و انس
امتیاز 4.67 ( 9 رای )
pdf
دسامبر 29, 2016
30 مگابایت
7000 تومان
65 فروش

کتاب فنون تسخیرات کواکب و تسخیرات جن و انس


دانلود فایل کتاب فنون تسخیرات کواکب 

کتاب فنون تسخیرات کواکب و تسخیرات جن و انس بهترین کتاب آموزشی یادگیری اسرار تسخیرات و طلسمات با زبانی ساده و روان که شامل ۲۱۶ صفحه است. نویسنده کتاب سراج الدین سکاکی می باشد و نسخه خطی فایل موجود است. کتاب فنون تسخیرات کواکب و تسخیرات جن و انس شامل:

  • آموزش گام به گام علوم غریبه مجربه و نوشتن تعویذات
  • خودآموز در علوم و فنون غریبه
  • در تسخیرات ، ختومات و اسم اعظم
  • در احضارات جن ، انس و موکل
  • در ادعیات کارگشایی ، بخت گشایی و طلب فرزند
  • در طلب رزق و روزی و متاع و مال فراوان
  • در علم اعداد و اوقاف وابجد
  • در باطل نمودن سنگین ترین طلسمات و جادو
  • در دفع گریه اطفال و دفع دردهای قوه بدنی
  • در یادگیری علم کیمیا ، ریمیا ، لیمیا و…
  • آموزش گام به گام علوم غریبه مجربه و نوشتن تعویذات
  • بهترین کتاب آموزشی یادگیری اسرار طلسمات با زبانی ساده و روان

می باشد.

%d9%81%d9%86%d9%88%d9%86-%d8%aa%d8%b3%d8%ae%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d9%88%d8%a7%da%a9%d8%a8-%d9%88-%d8%ac%d9%861_000001

قسمتی از کتاب فنون تسخیرات کواکب و تسخیرات جن و انس:

در یک اتاق نیمه تاریک و ساکت ترجیحا نیمه شب (که تمرکز بالاتر و احتمال موفقیت دو چندان است) بنشینید .۱۰ دقیقه تمرکز کنید و در این مدت فقط به اجنه و ارتباط با اونها فکر کنید. سوره جن را تا آخر بخوانید. سپس یک قلم و کاغذ بر دارید و قلم را در دست گرفته نزدیک کاغذ نگه دارید بطوریکه نوک قلم روی کاغذ باشد. سپس بگویید از ارواحی که در اینجا حاضر هستند می خواهم که از طریق این قلم با من صحبت کنند و چند بار این جمله را تکرار کنید.

و بگویید سلام .خواهید دید که دست شما بدون اراده و خواست شما شروع به نوشتن می کند و جواب شما را می دهد و این بدلیل این نکته است که جن اکنون در بدن شما میهمان است و از طریق دست شما با شما ارتباط برقرار کرده البته در صورتی که از تمرکز بالاتری برخوردار باشید نیازی به قلم و کاغذ نخواهید داشت و جن بصورت ذهنی با شما حرف می زند و تفاوت میان افکار خودتان و حرفهای جن میهمان برایتان کاملا ملموس خواهد بود و اینجاست که به معنای واقعی کلمه ی “وسوسه” پی خواهید برد. در حین جلسه برای اینکه مطمئن شوید اینها تلقین نیست از جن بخواهید که به نحوی حضور خودش رو براتون ثابت کنه مثلا پرده رو تکون بده یا ضربه ای به در بزنه.

توجه:

در ضمن مراقب باشید که سر کار نرید چون جنها هم مانند ما انسانها خوب و بد دارند و ممکن است یک جن شرور به تور شما بخورد که بخواهد کمی اذیتتان کند مثلا خودش را بعنوان روح یکی از بستگانتان معرفی کند و اشک شما را در بیاورد بعد آخر سر بفهمید که داره شما رو دست می ندازه و بهتون می خنده ( جنها اغلب از این کارها لذت میبرند). اکثر اوقات در این احضار ها این اجنه هستند که حاضر میشند و احتمال حضور ارواح خیلی کمه.در پایان جلسه خداحافظی کنید و بگویید “اخرج به حق سلیمان بن داوود” تا جن از بدن شما خارج شود.

پویافایل: با اطلاعات کامل وارد مسائل این حوزه شوید و در صورتی که شک دارید از ورود به این مسائل پرهیز کنید.

تسخیرات

هر گاه خواستی یک جن را تسخیر کنی که تو را در امرات زندگی و کارهایت یاری کند:

۱- باید ۴۰ روز ریاضت بکشی و بعد شروع به خواندن عزیمت کنی

۱- ترک حیوانی( گوشت نخور)

۲- ترک معصیت و گناه صغیر و کبیر

۳- به جا آوردن نماز یومیه و نماز شب ۱۱ رکعت

۴- با نیت به اینکه خدمتگذار خلق شوی و در راه حق گام بگذاری و هر شب در مکانی خلوت و پاک و با غسل و طهارت نشسته و بخور می کنی به مقبل ازرق و کندر و سندروس و عزیمت زیر را ۱۰۰۰ مرتبه می خوانی به مدت ۴۰ شب تمام و هرگز از جن و ارواح نترسی چرا که اگر بترسی دیگر روبرویت نخواهد آمد.

و این عزیمت را باید هر شب ۱۰۰۰ مرتبه خواند. و عزیمت چنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد بعدد الفاس المخلوقات

اللهم صلی علی محمد و آل محمد بعد اشجار الموجود.

دفع اجنه

راه های گوناگونی برای دفع اجنه وجود دارد یکی از انها دود کردن اسفند است پیامبر گرامی اسلام میفرماید خداوند برای هر برگ شاخه ریشه و دانه اسفند یک ملک قرار داده دیگر امام صادق فرموده اند که در خانه ای که اسفند باشد اجنه تا هفتاد خانه گرد آنجا نمیروند ولی پراکندن اسفند در جائی موجب دعوا و نزاع میشود راه دیگر برای دفع اجنه نوشتن اسامی اصحاب کهف بر روی کاغذ و آویختن آن به دیوار یا شخص جن زده است اسامی از این قبیل است: تملیخا. مکسلمینا. مشلینا. مرنوش ربینوش. شاذنوش. مرطونس و نام سگ ایشان قطمیر.

خلاصه‌ای از خصوصیات جن‌ها:

۱- موجوداتی ناپیدا و نادیدنی هستند. ما را می‌بینند ولی ما آن‌ها را نمی‌بینیم .

۲- از آتش (نار) آفریده شده‌اند .

۳- آب جوش و اجسام فلزی تیز می‌تواند به آن‌ها آسیب برساند .

۴- ازدواج، زاد و ولد و مرگ و میر دارند .

۵- تفکر و احساسات دارند .

۶- بین‌شان خوب و بد، کافر و خداپرست و همچنین مسلمان و غیر مسلمان وجود دارد .

۷- قدرت‌هایی نیز دارند مانند طی الارض (در یک لحظه می‌توانند از یک طرف زمین به طرف دیگر بروند)

۸- جن، شیطان نیست اما شیطان از جن است. 

۹- جن، فرشته نیست. فرشته از نور آفریده شده اما جن از آتش آفریده شده است. فرشته معصوم است اما جن معصوم نیست و مانند ما انسان‌ها گناه هم مرتکب می‌شود .

۱۰- برخی می‌گویند جن‌ها نمی‌توانند به انسان آسیب برسانند. برخی می‌گویند که می‌توانند و نوع شرور آن‌ها این کار را می‌کند. برخی می‌گویند که جن‌ها از آسیب رساندن به انسان به طور عادی منع شده‌اند اما اگر انسان بهانه به دست جن‌ها بدهد، مثلا تسخیرات یا احضار جن‌ها یا آسیب رساندن به آن‌ها در آن صورت می‌توانند و اجازه پیدا می‌کنند تا انسان را تا حتی سرحد مرگ آزار بدهند .

۱۲- عبارت «بسم الله» یا «بسم الله الرحمن الرحیم» و برخی ادعیه دفع جن آن‌ها را دور می‌کند. یا خواندن هفت مرتبه سوره زلزال (کتاب جن‌ها همه جا هستند، ص ۳۷)

۱۳- عمر جن‌ها خیلی طولانی‌تر از عمر انسان‌هاست .

۱۴- جن‌ها شامل سه نژاد عمده هستند :

(کتاب جن‌ها همه جا هستند، سید محمد مهدی حسینی، ص۶)

الف- دیو: پست‌ترین نژاد، خاکستری رنگ، خشن، چشمانش فی‌مابین عمودی و افقی و هیکل دیو کمی درشت‌تر از انسان است.

ب- جن: نژاد متوسط، سرخ رنگ، چشمان عمودی، پاهای کوتاه و گرد (شبیه سم)و هیکل جن کمی ریزتر از انسان است .

ج- پری: نسبت به دو نژاد قبلی از نظر خلقت برتری دارد. سفید رنگ(مثل انسان‌های سفید پوست)، زیبا، چشمانش مثل چشم انسان افقی است .

دفع جن

تاکنون برای دفع جن راه‌ها و ادعیه مختلفی پیشنهاد شده است. مثلا بسم الله الرحمن رحیم، اثر بد جن‌های کافر را خنثی می‌کند. سید محمد مهدی حسینی در کتاب «جن‌ها همه جا هستند»، بهترین و مجبوبترین و معروف‌ترین حرز (دعایی که به گردن بیاویزند) برای دفع اذیت اجانین و شیاطین را «حرز ابی دجانه» دانسته است . در همان کتاب از قول امام صادق نقل کرده است که هرکسی سوره‌های فلق و ناس (معوّذتین) را بسیار بخواند از وسواس و شر جن و انس محفوظ می‌ماند .

همچنین از امام صادق نقل کرده است: کسی که سوره جن را تلاوت نماید در زندگی دنیا هرگز آسیبی از جن و انس به او نرسد و مورد سحر آن‌ها واقع نشود .

پرسش و پاسخ

۱٫ قرآن چه ویژگیهایی را برای جن ذکر می کند؟

جن موجودی است ناپیدا که مشخصات زیادی در قرآن برای او ذکر شده است:

موجودی است که از شعله های آتش آقریده شده است. دارای علم و ادراک و تشخیص حق از باطل و قدرت منطق و استدلال است. دارای تکلیف و مسئولیت است.

گروهی از آنها مومن صالح و گروهی کافرند. آنها دارای حشر و نشر و معادند. در میان آنها افرادی یافت می شوند که از قدرت زیادی برخوردارند. آنها قدرت بر انجام بعضی  کارهای مورد نیاز انسان را دارند. خلقت آنها در روی زمین قبل از خلقت انسانها بوده است.

۲٫ آیا زندگی در هوا و زمین برای جن ممکن است؟

ابن خرم در کتاب الفصل می نویسد:طایفه جن امتی هستند دارای عقل،فکر و قدرت تمیز که به ایشان از طرف خدا وعده و وعید نازل شده و آنها نیز پذیرفته اند. جنیان دارای اجسام لطیف،شفاف و هوائی هستند یعنی زندگی در هوا و زمین برای آنها امکان دارد زیرا عنصر آنها از آتش است.

۳٫ آیا جن وجود دارد؟

کسانی که منکر وجود جن و شیاطین اند برای اثبات مدعای خود و جوهری ذکر می نمایند که جواب انها داده شده .
اول می گویند درصورتی که جن و شیاطین وجود داشته باشند یا باید از اجسام کثیفه باشند(اجسام کثیفه دارای معانی گوناگون است یکی انکه به اجسامی که دارای جرم باشند کثیفه گویند و نیز به اشیاء غلیظه و سطبر هم کثیف می نامند و طبق معنی معمولی به هر چیزی که دارای الودگی باشد اطلاق نمی گردد) و یا از اجسام لطیفه ، اگر جسم کثیف باشد باید هر کسی که دارای حس سالم باشد انها را ببیند و حال انکه ما انها را هیچ نمی بینیم و اگر جسم لطیف باشند باید کارها و اعمال شاقه ای که به انها نسبت می دهند از انها سر نزده باشد زیرا بروز اعمال شاقه و کارهای سخت از اجسام لطیف بسیار بعید است.

پاسخ:

جواب این اشکال ان است که بگوئیم:به فرض اینکه از اجسام کثیفه و لطیفه نباشد دلیل نمی شود که انها جوهر مجرد هم نباشند و امکان دارد از جواهر مجرده باشند (جوهر بر دو قسم است مجرد و غیر مجرد ، اصولا جوهر به چیزی گویند که قائم به ذات خود باشد و این قائم به ذات اگر دارای ماده باشد، به ان جوهر غیر مجرد نامند همانند دیوار در صورت جمادات و همانند انسان در حیوان ناطق و همانند درخت در صورت نباتات.

ولی این قائم به ذات اگر دارای ماده نباشد جوهر مجرد گویند همانند روح و نفس و عقل) و باز هم به فرض اینکه جسم کثیف باشد ممکن است انرا از راه حکمت و مصلحت از دیدگاه انسان دور نموده که کسی آن ها را نبیند،چنان که در قران می فرماید:(انه بریکم هو قبیله من حیث لا ترونهم).یعنی شیطان شما را می بیند و نیز بستگان او هم شما را می بیند ولی شما آن ها را نمی بینید و اگر جسم لطیف فرض کنیم امکان دارد که ترکیب آن ها همانند افلاک محکم باشد.

۴٫ آیا جن و شیطان می خوابند؟

تنها ذات اقدس احدیت است که نمی خوابد و همه مخلوقات حتی فرشتگان خواب دارند.

۵٫ می گویند جن در بعضی از موجودات از جمله گربه وجود دارد آیا این گفته درست است ؟

در تعریف جن گفته اند : جن جسم و موجودی است آتشی و از موجودات عالم پایین که به شکل های مختلف جلوه می کند حتی به شکل سگ و خوک در می اید.
بنابراین جن ها می توانند به صورت موجودات کوچک و بزرگ درایند حتی موش و گربه

۶٫ جن ها بهشت و جهنم دارند؟

در تفسیر فخر رازی در پاسخ به این سوال که شیطان و بدان از جن از آتش خلق شدند پس چگونه هیزم آتش بر آنها اثر می کند بر آمده است:درست است که از آتش خلق شدند ولی تغییر کیفیت داده و گوشت و خون می شوند و ابن عربی هم در این باره می گوید:عذاب شیاطین جنی و اکثرا به زمهریز یعنی سرمای شدید است و نیز روایت است که از امام(علیه السلام)پرسیدند:آیا مومنین از جن به بهشت داخل می شوند؟فرمود:نه ولی برای خداوند باغهایی بین بهشت و جهنم است که ایشان و فساق شیعه در آنجا خواهند بود

۷٫ آیا جن و شیطان در زمره میکروب ها هستند!؟

در پاره ای از روایات می خوانیم که امیر المومنین(ع) فرمود:از قسمت شکسته ظرف و دستگیره آن آب نخورید زیرا که شیطان روی دستگیره و قسمت شکسته ظرف می نشیند.این روایت و روایاتی دیگر سبب شده که عده ای جن و شیطان را نوعی میکروب بنامند اما این نظریه غلط و نادرست می باشد.و تصریح قرآن به جن به عنوان موجودی مختار و دارای که در ثواب و عقاب و داخل شدن در بهشت و جهنم با انسان مساوی هستندبه خوبی نشان می دهد که جن و شیطان هیچ ارتباط منطقی و عقلی با میکروب ندارند.در مورد حدیث بالا می توان گفت که چون در زمان آن حضرت هنوز علوم پیشرفتی نکرده بود و مردم با معنی و مفهوم میکروب آشنا نبودند حضرت برای اینکه متوجه وجود امراض در قسمت های شکسته و دستگیره ظرف شوند از لفظ شیطان استفاده کرده اند.

۸٫ جنیان چه نوع غذایی می خورند؟

جن ها غذا می خورند و غذای آنان باقی مانده غذای انسان و نیز مغز استخوان است چنان که ابن بابویه نیز نقل کرده :گروهی از طایفه جن به خدمت پیامبر اکرم (ص)شرفیاب شدند و عرض کردند:یا رسول الله چیزی برای خوردن به ما عطا کن.حضرت استخوان و بازمانده غذا به آنها عطا کرد.

۹٫ وادی الجن چه جایی است؟

سرزمینی است بین مکه و طائف که گروهی از جنیان به حضو ر رسو ل خدا (صلی الله علیه و آله ) رسیدند و به آن حضرت ایمان آوردند.

۱۰٫ مسجد الجن کجاست؟

مسجد جن محل دیدار رسو ل اکرم با برخی از فرستاده های جنیان است. این مسجد از مساجد قدیمی و شناخته شده مکه معظمه است. خیابانی در سمت غربی آن به نام مسجد الجن وجود دارد. سمت شرقی آن خیابان مسجدالحرام قرار گرفته است. نام گذاری این مسجد به جن به نازل شدن سوره جن در این مکان مربوط می شود. ونامیده شدن آن به مسجد البیعه به دلیل بیعت جن ها با آن حضرت در آن محل بوده است.

۱۱٫ لیله الجن چه شبی بوده است ؟

لیله الجن شبی بوده که جن ها به حضور رسول خدا (صلی الله علیه واله) شرفیاب گشتند و همراه با آن حضرت به نزد قوم خود رفته و تعالیم دینی را از و ی آمو ختند و نیز در این شب بود که کلام الهی را شنیدند.

۱۲٫ آیا می توان ابلیس را از سفیهان جن دانست؟

آیه چهارم سوره جن از زبان مومنان جن می گوید: ما اکنون اعتراف می کنیم که سفیهان ما سخن ناروا و دور از حق درباره خدا می گفتند. سفیه اشاره به ابلیس است که بعد از مخالفت فرمان خدا نسبت های ناروائی به ساحت مقدس او داد حتی در امر سجده بر آدم مخالفت ورزید و آن را دور از حکمت شمرد و خود را برتر از آدم پنداشت و از آنجا که ابلیس از جن بوده،مومنان جن به این وسیله از او ابراز تنفر می کنند.

جن ها همه جا هستند.

سحر در اصل به معنی هر کا ری است که ماخذ و منشا آن پنهان است . سحر جلب شیا طین از راهها ی خاص و کمک گرفتن از آن هاست . به بیان دیگر سحرعبارت است از نوشتن یا خواندن اوراد مخصوص یا سوزاندن با آتش و دود کردن چیز های مخصوص ، نقش کردن صورت ، دمیدن یا گره زدن و یا چیز خاصی را در جاهایی دفن کردن به طوری که در قلب یا عقل شخص سحر شده اثر کند مثل حاضر کردن فرد یا ایجاد محبت یا دشمنی بین افراد. سحر حرام و از گناهان کبیره است.

علومی که از تاثیرات غریبه و خارق العاده صحبت می کند بسیارند ولی معروف ترین آن ها عبارتنداز :

۱ـ سیمیا :

در باره چگونگی ضمیمیه کردن قوای ارادی یا قوای مخصوص مادی برای انجام تصرفات عجیب و غریب در موجودات طبیعی بحث میکند.

۲ـ لیمیا :

یا علم تسخیرات که از کیفیت تاثیر قوای ارادی به وسیله ارتباط با ارواح قوای عالم بالا مانند ارواح متعلق به کواکب یا ارتباط و استمدار از جن و تسخیر آن ها بحث می کند .

۳ ـ هیمیا :

یا طلسمات که از کیفیت ترکیب و انضمام قوای عالم بالا با موجودات عالم پایین برای انجام تاثیرات غریبه صحبت می کند .

۴ ـ ریمیا :

یا شعبده بازی که درباره چگونگی استفاده از قوای مادی و خواص موجودات برای وانمود کردن آثار خارق العاده بحث می کند .

۵ ـ کیمیا :

درباره کیفیت تبدیل صورت عناصر به یکدیگر بحث میکند. مانند تبدیل عنصر مس به طلا یا قلع به نقره.

این پنجگانه که شمرده شد علوم پنجگانه مخفی می نامند .

ملحق به این علوم :

الف : علم اعداد و اوفاق که درباره ارتباط اعداد و حروف مطالب به یکدیگر و تشکیل جدول های خاصی به صورت مثلث یا مربع و قرار دادن حروف و اعداد مزبور را در خانه های آن ها به طرز مخصوصی برای رسیدن به مطالب مختلف .

ب : علم خافیه که درباره چگونگی تغییر و تکسیر حروف اسم چیزی که مورد نظر است و استخراج نام های ملائکه و شیاطین (و اجنه ی) موکل بر آن ها و دعا کردن به اورادی که از این نام ها تشکیل یافته برای وصول به منظو ر آن بحث می کند .

ج : از جمله علومی که جزء موارد بالا محسوب می شود علم تنویم مغناطیسی (هیپنوتیزم) و علم احضار ارواح می باشد .

هیپنوتیزم عبارت است از ایجاد خواب مصنوعی یا حالتی خلسه مانند از سوی کسی در کس دیگر که دران حالت شخص خواب رفته مطیع خو ابگر شده و حتی ممکن است خاطرات گذشته اش حیلی روشن و واضح به یاد آورد تا آن جا که باور می کند که در گذشته به سر می برد به عبارت دیگر فرایند به حواب مصنوعی بردن شخص بر اثر القائات خاصی که در آن فرد به پرسش هائی که از او می شود بر مبنای خاطرات گذشته و فرامو ش شده پاسخ می دهد.

 

لینک چند مطلب دیگر از سایت:

کتاب جامع الفوائد فی اسرار المقاصد

کتاب انوار الرمل

دانلود کتاب مخزن تعویذات عملیه

کتاب سر المستتر شیخ بهایی



موضوعات :

دیدگاه ها


8 پاسخ به “کتاب فنون تسخیرات کواکب و تسخیرات جن و انس”

  1. اسماعیل گفت:

    باتوجه به اینکه شما به این علوم سحر میگین .آیا کسانی مثل ابن سینا و شیخ بهایی و … ساحر بوده اند؟یعنی جادوگری میکردن؟

    • admin گفت:

      سلام
      سحر دو نوع داریم. حرام و حلال. و بیشتر از کلمه سحر در فارسی به معنی حرامش استفاده میشه. ولی در عربی اینجور نیست. اینجور نیست که اگر کتابی در زمینه سحر بود یا کلمه سحر در اون بود به معنی حرامش باشه. سحر بعضی اوقات به معنی علوم غریبه و عجیب به کار برده میشه.
      ابن سینا و شیخ بهایی عامل و عالم به علوم غریبه بوده اند نه ساحر

  2. حسن گفت:

    آقا پس لینک دانلود کوشش من پولو پرداخت کردم

  3. سمیه گفت:

    سلام
    من پول کتاب رو پرداخت کردم ولی لینکش خراب بودالان تکلیف چی میشه

    • admin گفت:

      سلام. لطفا تلگرام پیام بدین فایل رو براتون ارسال کنم. آی دی: poo_admin
      معمولا مشکل از لینک دانلود نیست. چون لینک پایین صفحه است، تعداد کمی از دوستان دقت نمیکنن.

  4. محبوبه گفت:

    چرا تو این ایران خراب شده همه چیز باید با زجر باشه،یه فایله مگه چیه که آدم باید انقدر حرص بخوره،من تلگرام ندارم نمیخوامم نصبش کنم بخاطر یه فایل،خوب از همون اول بگید برید تو تلگرام زجرتون بدم.اون پوله هم حرومتون،کتابم نخواستم

    • admin گفت:

      سلام. حقیقتا اطلاع ندارم ولی من این کتاب ها رو مطالعه نکردم و نمیکنم.
      در مورد محتوا اگه ناقصه تلگرام پیام بدین. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پوسته وردپرس