no-img
فروشگاه آنلاین پویا فایل

نرم افزار اندروید تبدیل اسم به ابجد - فروشگاه پویا فایل


فروشگاه آنلاین پویا فایل
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

نرم افزار اندروید تبدیل اسم به ابجد
zip
ژانویه 11, 2017
357 کیلوبایت
3000 تومان
9 فروش

نرم افزار اندروید تبدیل اسم به ابجد


چنان چه به حالات خودمان در هنگام ملاقات با مراجع دینی ، و اولیاء الله دقت کنیم ،…. یا کتابهایی که از نتایج ملاقات عامه مردم با شخصیت هایی دینی و مذهبی از جمله آیت الله بهجت(ره)، آیت میرزا جواد آقا تهرانی (ره)و دیگر مراجع عالیقدر بنگریم، می بینیم عموماً ملاقات کنندگان از این اولیاء الهی ذکر و یا اسم اعظم در خواست داشته اند و حضرات به تناسب دستورات و یا اذکاری را ارائه نموده اند.
حقیر فقیر برای پرکردن این خلاء و در پاسخ به نیازهای عمومی جامعه دینی با استفاده از منابع غنی اسلامی و براساس دستورالعمل های عرفانی ،برای تمامی ایرانیان« ذکر هم نام = اسم اعظم عام» استخراج و آن را در کتابی به نام « فرهنگ نام و اسماء هم نام» تألیف و تصنیف نموده ام.
این کتاب« فرهنگ نام و اسماء هم نام» از بهمن ماه ۱۳۹۱ تا خرداد ماه ۱۳۹۲ از طرف شبکه قرآن، برنامه خانه محبت بیش از سه جلسه توسط کارشناسان و مجریان مربوطه،مورد شرح و توضیح و معرفی قرار گرفته است،بدین ترتیب همه ایرانیان دارای «ذکر هم نام = اسم اعظم عام »هستند و می توانند با مراجعه به کتاب« فرهنگ نام و اسماء هم نام» علاوه بر استفاده از اسم اعظم عام خود از خواص اسماء الحسنی نیز بهره مند شوند.
ضمناً این کتاب در سال ۱۳۹۴ به چاپ دهم رسیده است .
البته عزیزان توجه داشته باشند دانستن ذکر هم به تنهایی کافی نیست لذا خواهشمندم تقاضا نکنند زیراشما باید مقدمه کتاب را بخوبی بخوانید و بسیاری از اما و اگرها و سئوالات خود را دریافت کنید تا با معرفت کامل به ذکر هم نام بپردازید.
لذا تقاضا می کنم به اولین کتابخانه بروید و کتاب را مطالعه کنید اگر کتابخانه ای نداشته باشد و شما تقاضا کنید حتما تهیه می کند زیرا تهیه کتاب دشوار نیست آدرس نمایندگی تهران و مشهد و….در نوار بالای وب سایت آمده است .

توجه ؛ توجه ؛توجه ؛ توجه؛ توجه؛ توجه؛ …

استدعا دارم بدون پرداخت هزینه مشاوره تقاضای ذکر هم نام نفرمایید و ما را در معذوریت قرار ندهید-  در صورت تمایل به دانستن «اسم اعظم عام خود» و یا « اسم اعظم خاص خود» از طریق ایمیل و با پرداخت هزینه مشاوره امکان پذیر است .مشروط به این که کسانی «اسم اعظم خاص » خود را تقاضا می کنند تا پایان عمر نباید آن را به کسی بیان کنند زیرا بیم مرگ و…متصور است.

 

نوع : apk

نوع نگارش : فارسی

تعداد جلد : ۱



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پوسته وردپرس