no-img
فروشگاه آنلاین پویا فایل

چگونه با اینستاگرام ثروت آفرینی بکنیم ؟ - فروشگاه پویا فایل


فروشگاه آنلاین پویا فایل
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

DOC
چگونه با اینستاگرام ثروت آفرینی بکنیم ؟
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
doc
فوریه 2, 2017
608 کیلوبایت
20000 تومان
1 فروش

چگونه با اینستاگرام ثروت آفرینی بکنیم ؟


 

 

من ایمان دارم که این محصول آموزشی در مورد اینستاگرام متفاوت تر از هر آموزش دیگری هست و برخی سرفصل ها به شکل زیر حکایت از آن دارد که :

yes شما لازم نیست تا آشنایی قبلی با اینستاگرام داشته باشید یا نه !

yes شما لازم نیست تا نگران روش های افزایش فالور باشید

yes نگرانی شما در مورد تولید عکس و فیلم منحصر به فرد بی مورد هست (معرفی سایتهای ناب کاملا رایگان برای قرار دادن عکس و فیلم کاملا آماده و با کیفیت )

yes حتی با کامپیوتر هم میتونید در اینستاگرام کار خودتون رو شروع کنید براحتی آبخوردن !

yes نگران کسب درآمد بوسیله دریافت تبلیغ در پیج خودتون اصلا نباشید.چون تمام این موارد آموزش داده میشه.

enlightenedراستی یک مورد آموزش دیگه در مورد تکنیک استفاده از فتو شاپ برای کار کردن حرفه ای رو عکس ها رو هم در دوره وجود داره و شما میتونید براحتی از این تکنیک ها استفاده کنید و فالور خودتون رو بوسیله عکس های خوب و عالی همراه با فیلم های آماده به یک منبع درآمد زایی تبدیل کنید.

این آموزش برای افرادی که فکر میکن درآمدزایی از اینستاگرام ممکن نیست و همیشه گول فالورهای جعلی در پیج های اینستاگرام را میخورند و پولشان را هدر میدهند و نیز اینکه در اینستاگرام فقط بیهوده چرخ میزنند و فکر میکنند که هیچ ایده ای ندارند که بتوانند از اینستاگرام درآمدزایی کنند اصلا توصیه نمیشود. چون من سجاد آمری زاده  تمام این موارد را در این محصول جای داده ام و حتی ایده هایی هم به شما معرفی میکنم که بدون داشتن محصول بتوانید هر ماه از اینستاگرام درآمدزایی کنید.شاید خیلی آموزش ها در مورد اینستاگرام وجود داشته باشد اما هر آموزشی جامع و حرفه ای و گام به گام نخواهد بود.اینرو مطمئن باشید.

 

 

مطمئنا در این محصول به سراغ مهمترین موارد آموزشی اینستاگرام رفته ام و تمام مواردی که منجر به درآمدزایی و موفقیت در اینستاگرام میشود را بدون داستان گویی و حاشیه رفتن بیان کرده ام و الان با اطمینان کامل به شما قول میدهم که حرفه ای ترین و عملی ترین آموزش اینترنتی در زمینه درآمدزایی از اینستاگرام همین پکیج میباشد و چون تمام موارد اینستاگرام را من به طور کامل حس کرده ام و تجربه کرده ام بنابراین شما براحتی میتوانید از این تجربه های من الگو بردارید و یا حتی کپی پیست کنید و براحتی درآمدزایی کنید همونطوری که من درآمدزایی کرده ام.

 

در این پکیج به شما راز رسیدن به درآمد میلیونی از اینستاگرام در یک بازه زمانی کوتاه  آموزش می دهم. به شما تکنیک ها و اصولی را می آموزم که بتوانید به سادگی و بدون هیچ گونه هزینه اضافی، ۱۰ ها هزار مخاطب در اینستاگرام پیدا کنید و سریعاً  چند صد الی میلیون تومان از این ترافیک بزرگ، درآمد زایی کنید.

 

 

 

yes محصولتان را به بهترین نحو در اینستاگرام بفروش برسانید و بدون محصول هم براحتی درآمدزایی کنید …

yes میتوانید هر ماه درآمدهای خوب و عالی را یا با داشتن محصول و یا حتی بدون داشتن محصول  و صرفا بوسیله قرار دادن عکس و فیلم تجربه بکنید! (دلچسب ترین مرحله )

yes میتوانید چندین کسب و کار در اینستاگرام ایجاد کنید و چند منبع درآمدزایی برای خودتان داشته باشید از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان

yes میتوانید به یک کارآفرین در اینستاگرام با هر دانش و مهارتی تبدیل شوید و چندین پیچ اینستاگرام ایجاد کنید و تبلیغات دریافت کنید تنها بوسیله یک گوشی هوشمند!

 

نوع : pdf

نوع نگارش : فارسی

تعداد صفحات : ۱۵

تعداد جلد : ۱

 



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پوسته وردپرس