no-img
فروشگاه آنلاین پویا فایل

کتاب خود هیپنوتیزم فوری - فروشگاه پویافایل - فروش کتاب های الکترونیک


فروشگاه آنلاین پویا فایل
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
کتاب خود هیپنوتیزم فوری
pdf
ژانویه 8, 2017
1 مگابایت
6000 تومان
5 فروش

کتاب خود هیپنوتیزم فوری


کتاب خود هیپنوتیزم فوری

%d8%ae%d9%88%d8%af%d9%87%db%8c%d9%be%d9%86%d9%88%d8%aa%db%8c%d8%b2%d9%85-%d9%81%d9%88%d8%b1%db%8c_000001

کتاب خود هیپنوتیزم فوری

 

خود هیپنوتیزم ،همه چیز در ذهن شماست

این بخش عملکرد و رابطه‌ی بین جنبه‌های خودآگاه و ناخودآگاه ذهن را مورد بررسی قرار می‌دهد. در این بخش همچنین توضیح می‌دهیم که چرا تغییر افکار و رفتار خود حتی با یک برنامه‌ی خوب می‌تواند چالش‌برانگیز باشد و در عین حال خواهید فهمید که چرا هیپنوتیزم چنین وسیله‌ی موثری برای تغییر خود است.

دو ذهن در یک ذهن

سوال:

آیا می‌دانید چرا تغییر رفتار یا عقاید ناخواسته‌ی خود این قدر سخت است؟ برای مثال، چرا نمی‌توانید با یک تصمیم قطعی و مشخص سیگار کشیدن یا خوردن دونات را کنار بگذارید یا از آرامش بیشتر و زندگی لذت‌بخش‌تری برخوردار باشید؟ در اینجا توضیح مختصری در این‌باره ارائه می‌دهم. بخشی از وجود شما می‌گوید: «بله، من تغییر خواهم کرد.» اما بخش دیگری از وجود شما می‌گوید: «به هیچ وجه. من تغییر نخواهم کرد.» این تقریباً همچون این است که دو ذهن در درون هر یک از ما وجود دارد که بین آنچه که باید تغییر کند و آنچه که نباید تغییر کند اختلاف دارند.

پاسخ:

ذهن شما بسیار پیچیده است. در حقیقت، هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که ذهن را کاملاً می‌شناسد. اما چیزهایی درباره‌ی ذهن وجود دارد که ظاهراً مشخص به نظر می‌رسند.
شما دارای یک ذهن با (حداقل) دو جنبه‌ی متفاوت هستید. ما این دو جنبه‌ی متفاوت ذهن را ذهن خودآگاه[۱] و ذهن ناخودآگاه[۲] شما می‌نامیم. ذهن خودآگاه که همچنین ذهن عینی[۳] نیز نامیده می‌شود شامل میدان جاری آگاهی شماست. ذهن خودآگاه بخشی از وجود شماست که تصمیم می‌گیرد که همین حالا این کتاب را بخوانید یا تصمیماتی همچون برای صبحانه چه چیزی بخورید، به چه کسی تلفن بزنید یا بعد از کار به کجا بروید را می‌گیرد. ناخودآگاه شما بخشی از ذهن شماست که پایین‌تر از سطح آگاهی شما عمل می‌کند. ذهن ناخودآگاه شما بخشی از وجود شماست که علائم موجود در این صفحه را همین الان رمزگشایی می‌کند. علائمی که با رنج فراوان زمانی که جوان‌تر بودید یاد گرفتید و الان به شکل خودکار آن‌ها را به عنوان کلمات تشخیص می‌دهید.

تفاوت هایی از ذهن خودآگاه و ناخوداگاه

ذهن ناخودآگاه شما همچنین عملکرد بدن شما را بر عهده دارد. ذهن ناخودآگاه شما دقیقاً می‌داند که ضربان قلب شما چقدر سریع می‌زند، صبحانه‌ای که می‌خورید چگونه هضم می‌شود و همچنین از بسیاری از وظایف دیگری آگاه است که درباره‌ی آن‌ها احتمالاً هیچگاه فکر مشخصی نداشته‌اید. برخی از وظایفی که ذهن ناخودآگاه شما چگونگی انجام آن را می‌داند همچون عملکردهای بدن از زمان تولد ایجاد شده است. وظایف دیگری همچون خواندن از طریق ذهن خودآگاه به آن منتقل می‌شود. ذهن ناخودآگاه به تمامی خاطرات شما دسترسی دارد و تمامی ارزش‌ها و باورهای شما را دست نخورده نگه داشته و به شکل موثری الگوهای رفتاری غالباً استفاده شده توسط شما را به یادتان می‌اندازد.
ذهن خودآگاه و ذهن ناخودآگاه چه بدانید و چه ندانید با همدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. ذهن خودآگاه، برای مثال، پیام‌هایی را به ذهن ناخودآگاه شما بر این اساس می‌فرستد که می‌خواهید از ماهیچه‌های دست و آرنج خود برای ورق زدن یک صفحه از کتاب استفاده کنید. از آنجایی که این ذهن برای مدت‌های طولانی حرکات دقیق ماهیچه‌ای و همکاری مورد نیاز برای انجام این وظیفه را فراگرفته است به آسانی و به سرعت آن را انجام می‌دهد. ذهن ناخودآگاه بر ضد ذهن خودآگاه عمل نمی‌کند، اما بعضی‌وقت‌ها ممکن است این کار را انجام دهد، زیرا ذهن ناخودآگاه در برابر تغییر ناگهانی مقاومت می‌کند. این مسئله به ویژه هنگامی کاملاً درست است که تلاش می‌کنید رفتار، عقیده یا باور طولانی مدتی را غالباً بدلیل «برنامه‌ریزی» خود تغییر دهید.

 

مشخصات کتاب:

نوع : pdf

نوع نگارش : فارسی

تعداد صفحات : ۲۷۷

تعداد جلد : ۱

لینک چند مطلب دیگر از سایت پویافایل:

کتاب جواهر الاسرار جفر جامع ۱و۲

کتاب گنج نامه

کتاب مرجان جادو (خود آموز در علوم و فنون غریبه) به همراه رمزیاب

دانلود کتاب فتح الغرایب در اسرار علوم غریبه ۴ جلدی



موضوعات :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پوسته وردپرس