no-img
فروشگاه آنلاین پویا فایل

کتاب ایران زمین - فروشگاه پویا فایل


فروشگاه آنلاین پویا فایل
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
کتاب ایران زمین
pdf
نوامبر 18, 2016
5 کیلوبایت
0 تومان
1 فروش

کتاب ایران زمین


دانلود کتاب شناخت الماس

 

شعبه ۱۹ مجتمع قضایی شهید بهشتی، بانک ایران زمین را با شکایت شرکت توسعه تجارت بین الملل وابسته به بانک سپه به توقیف اموال محکوم کرد.

محمدرضا بوذری وکیل مدافع شرکت توسعه تجارت بین‌الملل در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت:  شعبه ۱۹ مجتمع قضایی شهید بهشتی، بانک ایران زمین را با شکایت شرکت توسعه تجارت بین الملل وابسته به بانک سپه به توقیف اموال محکوم کرد.

توضیح مدیرعامل بانک ایران زمین درباره حکم توقیف اموال این بانک
به دنبال انتشار اخباری مبنی بر توقیف اموال بانک ایران زمین توسط یک شرکت‌، مدیرعامل این بانک رسانه‌ای شدن این موضوع درحالی که ۸۰ درصد طلب آنها پرداخت شده است را غیر حرفه‌ای عنوان کرد.

سید کمال سید علی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتشار اخباری در برخی رسانه ها از قول وکیل مدافع شرکت توسعه تجارت بین الملل وابسته به بانک سپه مبنی بر اینکه شعبه ۱۹ مجتمع قضایی شهید بهشتی، بانک ایران زمین را با شکایت این شرکت به توقیف اموال محکوم کرده است، گفت: دو سال پیش با توجه به مساله‌ای که پیش آمد حکم توقیف اموال از سوی دادگاه صادر شد؛که اکنون عمده طلب این شرکت پرداخت شده و نیازی به جوسازی رسانه ای نبود.

وی با اعلام پرداخت ۸۰ درصد از پول مربوط به شرکت مذکور گفت: تاکنون اصلاحیه مابه‌التفاوت خسارت تادیه نیز که قرار بود در اختیار بانک ایران زمین قرار گیرد به دست ما نرسیده تا ۲۰ درصد باقی مانده را پرداخت کنیم.



موضوعات :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پوسته وردپرس